ادامه فیلمبرداری "فیلسوفهای احمق" اولین جوابیه فیلمهای ضد ایرانی

فیلمبرداری فیلم فیلسوفهای احمق به کارگردانی "سعید چاری" و تهیه کنندگی "هادی مشکات" در جواب فیلمهای ضد ایرانی ساخته شده در هالیوود ادامه دارد .

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران ؛ این فیلم که با زبانی کمدی فانتزی به پشت صحنه سینمای هالیوود و فیلمهای 300 – آرگو – گلاب و برائت از مسلمین می پردازد با ضبط سکانسهای خانه مرداک با بازی حمید کاشانی و محمدرضا موهبتی که نقش سرمایه گذاران یهودی این فیلمهای ضد ایرانی را بازی می کنند، با گریمهایی متفاوت آغاز شد . 

قبلا هم سکانسهای مربوط به حمله به برجهای تجاری امریکا و وقایع 11 سپتامبر که منجر به حمله نظامی امریکا به کشور افغانستان شد با بازی علی برقی – بهمن شکیبی و رضا رویگری – فرشید نوابی – رضا صفایی ( طوفان ) - شراره رخام – امیر زریوند - و... با مدیریت فیلمبرداری حسین ملکی ضبط شد . 

در این فیلم بازیگران مطرح سینما با گریمهای متفاوت در نقشهای جورج بوش – آریل شارون – نتانیاهو – باراک اوباما – تری جونز کشیش – صدام حسین - بن افلک کارگردان فیلم آرگو – سام باسیل کارگردان فیلم توهین آمیز پیامبر – جان استیوارت کارگردان فیلم گلاب – خشایار شاه – اسامه بن لادن و ... بازی می کنند که هنوز بجز عکس گریم و بازی اسامه بن لادن عکس دیگری از بازیگران این فیلم منتشر نشده است . 

فیلمنامه این کار را ثنا صادقی نوشته است که در خلاصه داستانش آمده است که بعد از وقایع 11 سپتامبر امریکا به رهبری جورج بوش به افغانستان و عراق حمله می کند و قصد دارند تا به ایران هم حمله نظامی کنند اما به بکیاره منصرف می شوند چون به این نتیجه می رسند که حمله نظامی در ایران جواب نمی دهد و مردم ایران تجاوز به خاک کشور را بر نمی تابند و به همین دلیل بجای حمله نظامی اقدام به راه اندازی جنگ نرم در ایران می کنند و اقدام به تاسیس شبکه های ماهواره ای غیر مجاز و ساخت فیلمهای سینمایی ضد ایرانی نظیر آرگو – گلاب – 300 و ... می کنند . در این فیلم تمامی این وقایع با زبانی کمدی فانتزی به تصویر کشیده می شود . 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار