حمید گودرزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فیلمبرداری "روباه" بهروز افخمی اواخر دی ماه در ارمنستان/ "ایران برگر" و "روباه" از برترین‌های فجر 33 می‌شوند

حمید گودرزی گفت : قسمت‌هایی از فیلم برد اری "روباه"‌ باقی مانده است و عوامل فیلم اواخر دی ماه برای ادامه فیلم برداری به کشور ارمنستان خواهند رفت.

حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت فیلم "روباه" گفت: قسمت‌هایی از فیلم برداری این فیلم باقی مانده است و عوامل فیلم "روباه" اواخر دی ماه برای ادامه فیلم برداری به کشور ارمنستان خواهند رفت.
 
وی در خصوص نقش خود در این فیلم اظهار داشت: من نقش مثبت را در فیلم روباه ایفا می کنم ترجیح می‌دهم اکنون بیش از این درمورد نقشم صحبت نکنم.
 
این بازیگر فیلم آناهیتا ادامه داد: من در این  دوره از جشنواره فیلم  فجر با دو فیلم "ایران برگر" و "روباه" حضور دارم و این دو فیلم فضاهای کاملا متفاوتی با هم دارند؛  "ایران برگر" در مورد روابط دو خان و روباه حول داستان ترور دانشمندان هسته‌ای ساخته شده است.
 
بازیگر فیلم "بی وفا" با اشاره به کیفیت بالای دو فیلم "ایران برگر" و "روباه" گفت: در حال حاضر نمی توان در مورد شرایط کمی و کیفی سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر نظر د اد و باید فیلم‌ها را دید و پس از آن  قضاوت کرد اما  می توانم بگویم  دو فیلم "ایران برگر" و "روباه" جزء‌بهترین فیلم های این دوره از جشنواره فجر خواهند بود.
 
گودرزی خاطر نشان کرد:‌ امیدوارم مردم پس از دیدن فیلم‌های این دوره از نظرات مثبت و خبی در مورد آن داشته باشند.
 
گفتنی است؛ فیلم "روباه" به تهیه کنندگی محمد پیرهادی و کارگردانی بهروز افخمی با بازی حمید گودرزی، مرجان شیر محمدی و بابک حمیدیان در حال تهیه برای نمایش در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر است.
انتهای پیام/ن


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار