معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی؛

گردشگران بالن سوار بیستون و تاق بستان را می بینند

باید با طرح و اجرایی کردن ایده‌های جدید همچون راه‌اندازی تور هوایی به وسیله بالن به دنبال جذب گردشگران بیشتری به استان باشیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛محمدرضا ستایش فر گفت: توسعه گردشگری خارجی اصلی‌ترین هدف اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه است.

وی ادامه داد: با طرح ایده‌های جدید شرایطی را بوجود آوریم که میزبان جمعیت بیشتری از گردشگران داخلی و به ویژه گردشگران خارجی در استان باشیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: راه اندازی تورهای هوایی برای گردشگران داخلی و خارجی یکی از این ایده هاست که می‌تواند منجر به جذب گردشگران بیشتری به استان شود.

ستایش فر تصریح کرد: گردش از هوا به وسیله بالن بر فراز مکانهای تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان ایده ای است که درصدد اجرایی کردن آنهستیم.

این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در قالب این تور هوایی، گردشگران می توانند با سوار شدن بر بالن از فضای آسمان نظاره‌گر اماکن تاریخی استان همچون بیستون و تاق بستان و ... باشند.

وی تاکید کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از هر ایده ای که منجر به جذب گردشگران بیشتری به استان شود استقبال خواهد کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.