کرمانشاه؛

هنرنمایی هنرمندان موسیقی محلی کرمانشاه برای جذب توریسم!

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از پیشنهاد نامگذاری خیابانی به نام موسیقی محلی در کرمانشاه به شهرداری این شهر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛علی فعله‌گری گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در راستای برنامه جذب چهار میلیون گردشگر جذب گردشگران داخلی و خارجی بیشتربه استان در سال 94 پیشنهادهایی را به شهرداری کرمانشاه ارائه داده است.

وی افزود: یکی از این پیشنهادات در قالب طرح ارائه شده به شهرداری، نامگذاری خیابانی به نام خیابان موسیقی محلی در کرمانشاه با امکان هنرنمایی هنرمندان موسیقی محلی کرمانشاه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: راه اندازی خیابان موسیقی محلی در کرمانشاه علاوه بر ایجاد حس نشاط و شادی در میان مردم موجب حفاظت از میراث گرانبها و اصیل موسیقی محلی در میان مردم این دیار خواهد شد،در ضمن انجام این کار موجب اشاعه فرهنگ اصیل کردی و ترویج آداب و رسوم مردمان این دیار بین گردشگران داخلی و خارجی خواهد شد.

وی یادآوری کرد: اجرای این طرح ها تنها از عهده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ساخته نیست، بلکه نیازمند همکاری و مساعدت دستگاه‌ها و سازمانهای مرتبط با مقوله گردشگری است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.