سردار آزادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فتنه‌گران آمریکا و غربی‌ها را متوهم کردند/ لطمات اقتصادی فتنه 88/ حصر آیت‌الله منتظری و سران فتنه با مصوبات شورای امنیت ملی

معاون فرهنگی بسیج درباره تشابه و تمایز حصر سران فتنه 88 و حصر آیت‌الله منتظری گفت: هر دو حصر بر اساس قوانین نظام و مصوبات شورای عالی امنیت ملی صورت گرفته، اما فتنه‌گران با آگاهی به کشور خیانت کردند.

سردار "عبدالرضا آزادی" معاون فرهنگی‌- اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره خسارت‌های فتنه 88 اظهار داشت: فتنه 88 در حقیقت طغیان عده‌ای محدود و سران آن نسبت به قانون و زیر پا گذاشتن قانون اساسی بود.

وی افزود: خون هزاران شهید برای جمهوری اسلامی و قانون اساسی برآمده از آن به زمین ریخته شده، اما فتنه‌گران بدعتی به جا گذاشتند و مدت زمانی لازم است تا آثار آن از بین برود.

فتنه‌گران به دنبال مخدوش کردن اتحاد و انسجام ملی بودند

وی ادامه داد: دومین خسارتی که فتنه‌گران ایجاد کردند، این توهم را برای دشمنان به خصوص آمریکا و غربی‌ها ایجاد کرد که با وضع تحریم‌های جدید می‌توانند به ایران لطمه بزنند، لذا فتنه‌گران به دنبال مخدوش کردن اتحاد و انسجام ملی بودند.

فتنه‌گران با مشغول ساختن ذهن مسئولان نظام باعث وارد آمدن خسارت‌های بسیاری به کشور شدند


معاون فرهنگی‌- اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به لطمات اقتصادی فتنه 88 که آثار آن در ابعاد مختلف قابل بررسی است، تأکید کرد: ما بعد از وقوع فتنه نزدیک به یک‌سال آثارش را در ساختار اقتصادی، نرخ ارز، افزایش تورم و خسارت‌ها به زیرساخت‌های کشور شاهد بودیم که فتنه‌گران با مشغول ساختن ذهن مسئولان نظام باعث وارد آمدن خسارت‌های بسیاری به کشور شدند.


فتنه‌گران با آگاهی به کشور خیانت کردند


سردار آزادی درباره تشابه و تمایز حصر سران فتنه 88 و حصر آیت‌الله منتظری اظهار داشت: هر دو حصر بر اساس قوانین نظام و مصوبات شورای عالی امنیت ملی صورت گرفته و هر دو حصر (حصر آیت‌الله منتظری و حصر سران فتنه) به منظور کم کردن دامنه لطمات آن‌ها بود.

وی در پایان درباره تمایز فتنه 88 و حصر آیت‌الله منتظری خاطر نشان کرد: آیت‌الله منتظری ساده اندیش بود، اما فتنه‌گران با آگاهی به کشور خیانت کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار