تجلیل از 100 برگزیده در اختتامیه سومین جشنواره مجازی کتابخوانی

فرهنگسرای عطار مراسم اختتامیه سومین جشنواره کتابخوانی مجازی را با تجلیل از 100 برگزیده این دوره روز پنجشنبه چهارم دی در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌کند.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از  رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این مراسم علاوه بر تقدیر از 100 برگزیده مسابقه با اهدای لوح و جوایز نقدی، از 150 نفر از وبلاگ‌نویسان که عنوان همکار افتخاری جشنواره را پذیرفته‌اند تقدیر خواهد شد. یک ایرانی مقیم آلمان هم جزو برگزیدگان این دوره است.
 
سومین جشنواره مجازی کتابخوانی از دهم شهریور آغاز شد و مهلت شرکت در آن تا 30 آبان بود. در این دوره بیش از 2300 پاسخنامه از تمام استان‌های ایران و شرکت‌کنندگان فارسی‌زبان از کشورهای تاجیکستان و افغانستان به سایت جشنواره رسید که پس از داوری اولیه بیش از 700 نفر به مرحله نهایی راه یافتند.
 
سایت سومین جشنواره کتابخوانی مجازی در این دوره بیش از 70 هزار بار مورد بازدید قرار گرفته و در مجموع سه دوره برگزاری، آمار بازدید از سایت به بیش از 275 هزار رسیده است. در طول سه دوره برگزاری جشنواره بیش از 10 هزار پاسخنامه به دبیرخانه رسیده است. جشنواره کتابخوانی مجازی به رمان‌های ادبی و فاخر ایران و جهان اختصاص دارد.
 
مراسم اختتامیه سومین جشنواره کتابخوانی مجازی روز پنجشنبه چهارم دی از ساعت 14:30 به همت فرهنگسرای عطار در سالن فرهنگسرای اندیشه در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار