مؤمنی‌مقدم: به ذخیره‌هایم فرصت بازی دادم/ لیگ برتر نوجوان را آب‌دیده کرد

تیم والیبال میزان خراسان در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور توانسته تیم ارتعاضات صنعتی ایران را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

غلامرضا مؤمنی‌مقدم سرمربی تیم والیبال میزان خراسان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم سه امتیاز کامل این دیدار را کسب و خود را برای بازی‌های نیم فصل دوم آماده کنیم.

وی تصریح کرد: در این دیدار سعی کردم به بازیکنانی که در طول نیم فصل کمتر بازی کرده‌ بودند و برخی از آنهایی که در ترکیب حضور نداشتند فرصت بازی کردن بدهم به همین دلیل پس از برد در دو ست اول از نیروهای ذخیره در زمین استفاده کردم آنها از هماهنگی مطلوبی برخوردار نبودند و به همین دلیل نتیجه این ست به نفع تیم ارتعاشات رقم خورد.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان یادآور شد: نباید از بازی خوب و حرفه‌ای نوجوانان در تیم ارتعاشات صنعتی غافل شد من با آنها در اردوهای تیم ملی حدود شش ماه کار کردم، رشد و پیشرفت فنی نوجوانان والیبالیست ایران در این بازی قابل توجه بود.

وی در خصوص حضور تیم ملی نوجوانان در لیگ برتر اظهار داشت: اگر در این مدت با شش باخت دچار افت روحی می‌شدند حضور این تیم در این سطح مسابقات اشتباه بود ولی در بازی شب گذشته شاهد بودیم که بازیکنان نوجوانان تیم ارتعاشات صنعتی از انگیزه بسیار زیادی برخوردار بودند.

به طور کلی هدف کادر فنی و فدراسیون والیبال از اتخاذ این تصمیم آبدیده شدن بازیکنان نوجوان برای حضور بهتر در پیکارهای قهرمانی جهان است. وقتی آنها مقابل بازیکنان بزرگ ایران اسپک می‌زنند ترسشان ریخته و اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کنند.

در نهایت باید بگویم اگر آنها در مسابقات دسته یک شرکت می‌کردند بهتر بود چون طعم برد و باخت را در طول یک فصل می‌چشیدند. ما بازی خوبی که از این تیم دیدیم به طور حتم در نیم فصل دوم شرایط تیم ارتعاشات به مراتب بهتر خواهد شد.

مؤمنی‌مقدم یادآور شد: برای شروع مجدد تمرینات به منظور آماده‌سازی برای حضور در نیم فصل دوم لیگ از روز دوشنبه 29 آذر ماه کار را استارت می‌زنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار