مؤمنی‌مقدم: تمرکز مرحله نهایی یعنی محرومیت تماشاگران از دیدن بهترین بازی‌ها

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان گفت: باید در مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر تمامی تیم‌های راه یافته به این مرحله حق میزبانی را داشته باشند.

غلامرضا مؤمنی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر امسال در 2 گروه برگزار می‌شود. این مسأله باعث شده تا قدرت‌ها تقسیم شوند، پس بهترین بازی‌های لیگ در مرحله پلی‌آف و در دور نهایی انجام می‌شود.
 
سرمربی تیم والیبال میزان خراسان بیان داشت: اگر بخواهیم مرحله نهایی را در تهران انجام دهیم به طور کلی تماشاگران را از دیدن بازی‌های خوب و سطح بالا محروم کرده‌ایم و این مسأله در والیبال خوب نیست.
 
وی گفت: معتقدم بازی فینال و رده‌بندی که به صورت تک بازی است در تهران به طور متمرکز برگزار شود اما دیدارهای مرحله نهایی نه!
 
سرمربی تیم والیبال میزان خراسان یادآور شد: تمامی تیم‌ها و هواداران حق دارند که دیدارهای مرحله نهایی را از نزدیک ببینند. متمرکز بودن مرحله نهایی به ضرر والیبال و به ضرر علاقه‌مندان است و آن‌ها را دلسرد می‌کند.
 
مؤمنی‌مقدم افزود: یکی از مربیان گفته بود که در شهرستان‌ها امنیت برقرار نیست ولی در سال‌های قبل شاهد بودید؟ که در زمان میزبانی تهران هم مشکل به وجود آمد. باید در شهرستان‌ها هم داوری‌ها نقش اساسی دارد که سال قبل در تهران بازی متین و میزان داور نتیجه را تعیین کرد. عمده‌ی بحث در این خصوص حضور هواداران است باید به آن‌ها احترام گذاشت.
 
وی در خصوص 2 گروهی شدن لیگ اظهار داشت: اگر مسابقات از شهریور ماه شروع می‌شد، می‌توانستند فدراسیونی‌ها؟ مسابقات را در یک گروه برگزار کنند. پس در شرایط کنونی فرصت کافی نداریم. بازیکنان خسته هستند. ما در ایران بعد مسافت داریم. اگر مسابقات را در یک گروه برگزار کنند، مجبور هستیم در هفته 2 بازی انجام دهیم و در این شکل ملی‌پوشان و بازیکنان مصدوم می‌شوند و تیم‌ها از کورس قهرمانی تیم‌ها دور می‌شوند. در این شرایط جذابیت مسابقات تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار