قمری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حضور مربی انگلیسی در بخش سرعتی متفی شد/ دانشور پتانسیل حضور در مسابقات المپیک را دارد

رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان گفت: با تخصیص منابع از سوی وزارت ورزش و جوانان یک سرمربی در حد و اندازه‌ی ملی پوشانمان جذب خواهیم کرد.

خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص انتخاب سرمربی برای رکاب زنان سرعتی برای مسابقات المپیک 2016 اظهار کرد: چایچی در سفری که به همراه دانشور به کشور انگلیس داشت برای کاپ جهانی لندن با یک سر مربی انگلیسی مذاکره کرد و او رزومه خود را برای ما ارسال کرد، اما با صحبت و بررسی‌هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که این مربی از لحاظ اجرایی تجربیات چندان زیادی نداشته و با معیار‌های ما هم خوانی چندانی ندارد.

وی در ادامه افزود: در هفته‌های آینده جلساتی را با وزارت ورزش و کمیته طی المپیک خواهیم داشت تا آن‌ها کمک‌های ویژه‌ای را به ما کنند تا در سال آینده در بخش داخلی و خارجی مربی خود در حد و اندازه ملی پوشانمان را به خدمت بگیریم تا در مسابقات قهرمانی آسیا یک نتیجه‌ی خوب به دست آوریم و در جلسات المپیک نیز سهمیه کسب کنیم.
 
قمری، در ادامه خاطر نشان کرد: برای تیم استقامت مجید ناصری، را همچنان حفظ خواهیم کرد و مهد ابو حیدری، تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا د رتایلند هدایت نظرات سرعتی ما را بر عهده خواهیم داشت و در بخش استعداد یابی با یک سر مربی ارمنستانی صحبت‌هایی را انجام دادیم و او تا خرداد ماه با کشور جمهوری آذربایجان قرار داد دارد و پس از آن به کشور ما خواهد آمد تا در بخش استعداد یابی جوانان و در بخش نیمه سرعت به ما کمک کند تا بتوانیم در سال‌های آینده نتایج خوبی را بدست آوریم.

قمری، در ارتباط با عملکرد دانشور در کاپ جهانی لندن بیان کرد: دانشور باید در مسابقات متعدد شرکت کند تا بتواند با پا یافتن کاپ‌ها امتیازات لازم را به دست آورده تا بتواند سهمیه المپیک 2016 را کسب کند، دانشور علاوه بر کاپ جهانی که در بهمن ماه در کلمبیا برگزار می گردد. باید در مسابقات قهرمانی آسیا یک نتیجه خوب کسب کند تا بتواند امتیاز ورود به المپیک 2016 را به دست آورد، البته دانشور پتانسیل حضور موفق در مسابقات المپیک را دارد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به این پرسش که آیا جوانگرایی در بخش تیم سرعت نتیجه‌ای در مسابقات قهرمانی آسیا دارد یا خیر خاطر نشان کرد: نفرات دعوت کننده جوان به تیم ملی در مسابقات دیگر نیز شرکت کرده‌اند اما متاسفانه نتایج خوبی را نتوانستند به دست آوردند، اما هدف اصلی ما جوان گرایی در تیم ملی بود تا از این طریق رکاب زنان جوان را به رقابت‌های مهم اعزام کنیم تا در آینده بتوانند با کسب تجربه نتایج خوبی را به دست آورند.

قمری، در خصوص اردوی نفرات سرعتی برای آمادگی مسابقات قهرمانی تایلند خاطر نشان کرد: از 25 آذر ماه نفرات نیمه سرعتی در اردو اهواز حضور یافتند و سرعتی‌ها هم پس از پایان اردوی کرمان و استراحت چند در اهواز به آن‌ها ملحق خواهند شد.

وی در ارتباط  با انجام بازی تدارکاتی برون مرزی برای مسابقات قهرمانی آسیا تایلند اظهار کرد: تا بهمن ماه تیم‌های دوچرخه سواری قاره اروپا در فصل بدنسازی و تمرینات هوازی به سر می برند و متأسفانه نمی توانیم بازی تدارکاتی را برای رکاب زنان‌مان در نظر بگیریم اما در بخش استقامت مرحله آخر لیگ جاده را در دی ماه در بوشهربرگزار می کنیم و برخی رکاب زنان تیم‌های پتروشیمی و پیشگامان کویر یزد و شهرداری تبریز که به تیم ملی دعوت شده‌اند به تور فیلیپین خواهد رفت  و حضور در این تور برایشان یک بازی تدارکاتی محسوب خواهد شد، و خدا رو شکر به دلیل چند اقلیم بودن کشورمان نفرات دعوت شده به تیم ملی در مناطق گرمسیر تمرینات خود را پیش می گیرند تا انشاءاله با یک آمادگی کامل راهی این رقابت‌ها شوند.

انتهای پیام/    
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار