هفدهمین دوره مسابقات اسیایی؛

قمری: 3 هزار دلار پاداش برای گودرزی

رييس فدراسيون دوچرخه‌سواری گفت: آروين معظمی گودرزی به تازگی از رده اميد به بزرگسالان آمده و آتيه خوبی پيش رو خواهد داشت.پاداش را بين گودرزی و سهرابی تقسيم ميی کنيم

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ خسرو قمری، رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری درباره نایب قهرمانی آروین گودرزی در بازی‌های آسیایی، اظهار کرد: در این رقابت‌ها بهترین دوچرخه‌سواران شرکت کردند. بنابراین یک دوچرخه‌سوار باید در تنظیم برنامه‌هایش با هوش باشد. آروین معظمی گودرزی مزد زحماتش را گرفت. او به تازگی از تیم امید آمده است و بنابراین آتیه خوبی دارد و امیدوارم شاهد موفقیت‌های او باشیم.
 
وی ادامه داد: مسابقه بسیار سنگین بود. هر کشوری می توانست دو نماینده داشته باشد و کار تیمی در این رقابت‌ها بسیار مهم بود. بنابراین نقش مهدی سهرابی در موفقیت آروین گودرزی بسیار مهم بود و او کمک زیادی کرد. در واقع سهرابی دقیقا کارها را برای موفقیت گودرزی پیاده کرد. این مدال دومین مدال ما در استقامت جاده محسوب می‌شود که امیدواریم شاهد موفقیت‌های بیشتر رکابزنان مان در مسابقات آتی خواهیم بود.
 
قمری در پاسخ به این پرسش که چه پاداشی برای گودرزی در نظر گرفته است؟ گفت: پاداش او سه هزار دلار است که البته میان او و سهرابی تقسیم می‌شود. این پاداش به جز ، پاداشی است که کمیته ملی المپیک در نظر گرفته است.
 
رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری در پاسخ به این پرسش که تعهد چند مدال به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان داده بود؟ گفت: ما هم در وزارت ورزش و جوانان و هم در کمیته ملی المپیک یک طلا، یک نقره و یک برنز امضا داده بودیم. یک مدال طلا را از دست دادیم که می‌توانستیم اول شویم.
 
وی در پایان گفت: وزارت ورزش و جوانان کمک زیادی به ما کرد و ما توانستیم دوچرخه‌های خوبی برای ملی‌پوشان تهیه کنیم. در پایان نیز باید از مدیر کل همدان به دلیل کمک کردن در برگزاری اردوی تیم جاده ، مجید ناصری و قدرت داوودی، مربیان تیم ملی تشکر کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار