رئیس فدراسیون دوچرخه سواری:

فدراسیون به تکمیل پیست دوچرخه سواری زنجان کمک می‌کند

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری از آمادگی این فدراسیون برای کمک به تکمیل پیست دوچرخه سواری زنجان خبر داد و گفت: قصد داریم با همفکری قسمتی از منابع مالی را به استان زنجان هدایت کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، خسرو قمری در مجمع سالیانه هیئت دوچرخه سواری استان زنجان با اشاره به آمادگی فدراسیون دوچرخه سواری برای کمک به هیئت دوچرخه سواری استان زنجان اظهار داشت: ما آمادگی داریم در بحث اردوهای تیم ملی و مسابقات قهرمانی کشور و پیگیری پیست دوچرخه سواری استان زنجان این هیئت را کمک کنیم.
 
وی به برنامه‌های آموزشی فدراسیون اشاره و ابراز کرد: با توجه به اینکه رئیس هیئت استان زنجان عضو کمیته فنی فدراسیون است ما آماده‌ایم در بحث آموزش ورزشکاران، مربیان و داوران استان زنجان این هیئت را یاری کنیم.
 
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با انتقاد از گزارش عملکرد و برنامه‌های هیئت دوچرخه سواری استان زنجان در مجمع امروز گفت: در این گزارش بسیاری از کارهای انجام شده و نتایج اعزام‌ها مشخص نیست و این گزاش ناقص است.
 
وی با تاکید بر ارائه گزارش کامل تصریح کرد: در این گزارش تعداد دعوت شدگان به اردوها، عملکرد بانوان و بحث استعدادیابی گنجانده نشده و هیئت موظف بود گزارش کلی ارئه دهد.
 
قمری با بیان اینکه بنده در همه مجامع استانی حضور پیدا می‌کنم، افزود: متاسفانه در زنجان چند سال این مجمع برگزار نشد.
 
وی با بیان اینکه رئیس هیئت استان زنجان عضو کمیته‌ فنی فدراسیون است، گفت: ما انتظار داریم که رئیس هیئت استان زنجان در اولویت‌ها، استان خود را فراموش نکند.
 
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد: استان زنجان یکی از استان‌هایی بوده که هرساله قهرمانانی همچون سهرابی، صمیمی، چوپانی و غیره را به کشور معرفی کرده است و باید از ظرفیت این استان استفاده کرد.
 
وی با اشاره به کمک مهدی سهرابی برای گرفتن مدال نقره بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی عنوان کرد: هر چند که سهرابی خود مدال نگرفت ولی کمک زیادی برای دریافت مدال نقره کرد.
 
قمری با بیان اینکه باید از بزرگانی مانند سهرابی استفاده کرد، ابراز کرد: ورزشکاران دوچرخه سواری باید در سایه بزرگانی همچون سهرابی فعالیت کنند و از دل آن قهرمانانی خارج شود.
 
وی با بیان اینکه هیئت دوچرخه سواری استان زنجان می‌تواند یکی از هیئت‌های فعال باشد، تصریح کرد: زنجان دارای ورزشکاران بی‌نظیری در این رشته است و باید از این ظرفیت استفاده کرد.
 
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری از اعضای هیئت دوچرخه سواری استان زنجان خواست برنامه عملیاتی سال 94 را ظرف 15 و یا 30 روز از زیرمجموعه خود گرفته و با تصویب مدیرکل ورزش و جوانان استان به فدراسیون ارسال کند.
 
وی با بیان اینکه در مجامع باید شکل و شمایل قانونی را پیاده کنیم، تاکید کرد: مجامع باید بر اساس قانون عمل کرده و برنامه‌ها و عملکردها را کامل ارائه دهند.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.