یزد؛

مدال طلا تيمي سابر به شمشيرباز يزدي رسيد

سجاد پورسلمان شمشيرباز يزدي به همراه ديگر ملي پوشان مدال طلا تيمي اسلحه سابر مسابقات شمشيربازي اميدهاي آسيا را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛ دومین دوره مسابقات شمشیربازی قهرمانی امیدهای آسیا در كشور فيليپين در حال برگزاري است كه اين رقابت ها امروز در بخش تيمي اسلحه سابر پيگيري شد.

تيم ملي شمشيربازي ايران در اسلحه سابر در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و در مرحله يك چهارم به مصاف تيم مالزي رفت و با اقتدار اين تيم را پشت سر گذاشت و در مرحله نيمه نهايي با يك بازي خيره كننده تيم كويت را با نتيجه 45 بر 27 شكست داد و راهي فينال شد.

در فينال همچون بازيهاي آسيايي اينچئون دو تيم ايران و كره جنوبي مقابل يكديگر قرار گرفتند كه در اين ديدار ملي پوشان كشورمان با نتيجه 45 بر 42 حريف قدرتمند خود را از پيش رو برداشتند و بر بان آسيا ايستادند تا ضمن كسب مدال طلاي ايندوره از رقابت ها انتقام بازيهاي آسيايي را نيز از چشم بادامي ها بگيرند.

لازم به ذكر است سجاد پورسلمان شمشيرباز  يزدي كه در بخش انفرادي اين مسابقات مدال برنز را بدست آورده بود در رقابت هاي تيمي نيز خوش درخشيد و به همراه ديگر ملي پوشان مدال طلاي تيمي را از آن خود كرد. 

همچنين حميدرضا شير مربي يزدي هدايت تيم ملي سابر ايران را برعهده دارد.


انتهای پيام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی قدیری
۰۰:۳۳ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
حیف که سجاد پورسلمانی ورزش رو رها کرده بخاطر بی عدالتی برای همه ورزش کار ها