توسعه طرح پایلوت بازیافت در منطقه 12

مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12، از توسعه طرح پایلوت بازیافت در این منطقه خبرداد.

 وحید محتشمی ، مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به نتیجه مثبت طرح پایلوت بازیافت در 6 ماهه نخست سال 93 طرح پایلوت در نواحی 6 گانه و محلات 13 گانه منطقه 12 توسعه می یابد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور گسترش تفکیک مواد بازیافتی و پسماند‌های خشک و تر از مبدأ ، کاهش پسماند‌های شهری در منطقه 12 در دست اجرا است.

محتشمی اظهار داشت: در این طرح معاونت امور شهری و فضای سبز، اداره بازیافت ، شهرداری نواحی 6 گانه و سراهای محلات 13 گانه منطقه 12 به منظور اجرای طرح پایلوت بازیافت در این منطقه مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح پایلوت در نواحی 6 گانه و محلات 13 گانه منطقه 12،برگزاری دروه‌ها و کارگاه‌های آموزشی بازیافت، توزیع اقلام آموزشی و پیکج‌های آموزشی و هنری از اقدامات اجرایی این طرح است.

محتشمی خاطر نشان کرد: آماده باش اکیپ‌های بازیافت ملودی در نواحی 6 گانه و محلات 13 گانه ، توزیع مخازن و کیسه‌های بازیافت ، افزایش غرفه‌های بازیافت ، برگزاری همایش و نمایش‌های تئاتر بازیافت از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: محتشم ، پایلوت ، بازیافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار