پادشاه اردن: جنگ عليه داعش "جنگ جهانی سوم" است

"عبدالله دوم "پادشاه اردن گفت که جنگ علیه گروه تروریستی داعش یک "جنگ جهانی سوم" است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، عبدالله دوم پادشاه اردن روز جمعه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی "سی بی اس" هشدار داد جنگ علیه گروه تروریستی داعش یک "جنگ جهانی سوم" است.

عبدالله دوم که این اظهارات را پس از دیدار با باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید بیان می کرد افزود اردن، آمریکا و دیگر کشورها باید راهبردهای خود را برای مقابله با داعش هماهنگ کنند زیرا این یک جنگ گسترده و فراگیر است.

وی تصریح کرد :" ما برای مقابله با داعش واقعا به یک رویکرد منطقه ای نیاز داریم. این یک مشکل مسلمانان است. ما خودمان باید برای حل این مسئله تلاش کنیم."

عبدالله دوم  گفت :" این یک جنگ بین خوب و بد است. به عبارت دیگر می توان این جنگ را یک جنگ جهانی سوم توصیف کرد. در میان مدت، این جنگ جنبه امنیتی دارد اما در طولانی مدت ، بحث ایدئولوژیکی مطرح می شود."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۵ آذر ۱۳۹۳
برید خودتون را سیاه کنید جنگ سوم است و یا مبارزه با تروریزم و غیره . همه این بازیها بخاطر نوکری شما و امثالهم است که مردم منطقه درگیر یکسری جانی از خدا بی خبر شده اند . نمی خواهد شما مبارزه کنید سایه شوم و سنگین خود را بردارید مردم خیلی راحت و فوری این موضوع را تمام می کنند . نه بحث ایدلوژیک است و نه چیز دیگری . تعدادی از جنایتکاران با پول و حمایت شما به مردم حمله کرده و خونشان را می ریزند . این موضوع دیر یا زود تمام خواهد شد اما شما خواهید ماند و مردم که خدا می داند چه بر سر شما خواهند آورد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۵ آذر ۱۳۹۳
جنگ جهانی سوم ؟ اینو مطمئن باشید اگه جنگ جهانی سوم واقعا شروع بشه کره زمینی وجود نخواهد داشت با این همه بمب اتم
Netherlands
احمد صالح
۱۴:۴۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۳
نباید در نقشه شوم استعمار بازی کنیم. در غیر اینصورت عاقبت بدی خواهیم داشت.
آخرین اخبار