دیدار تدارکاتی پاری سن ژرمن و اینترمیلان در مراکش

هرچند ماجرای گسترده شدن ویروس آبولا در آفریقا به بحث روز جهان تبدیل شده اما دو تیم پاری سن ژرمن و اینترمیلان تصمیم گرفتند دیدار تدارکاتی خود را در مراکش برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس مراکش به عنوان میزبان بازی های جام ملت های آفریقا در سال 2015 نهایت تلاش خود را به کار بسته تا به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کشنده ابولا برنامه این بازیها را به زمان دیگری موکول کند.

هر چند کنفدراسیون فوتبال آفریقا هنوز با این درخواست موافقت نکرده اما تلاش های برای حفظ سلامت فوتبالیست های حاضر در جام ملت های 2015 همچنان ادامه دارد.

در چنین شرایطی سران دو باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه و اینترمیلان ایتالیا تصمیم گرفتند اردوی تدارکاتی تعطیلاتی زمستانی را در مراکش برگزار کنند و دیداری تدارکاتی مقابل یکدیگر داشته باشند.

بازیکنان هر دو تیم درشهر مراکش اردو می‌زنند و 30 دسامبر برای انجام دیداری دوستانه مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

بازی دوستانه پاری سن ژرمن و اینترمیلان در ورزشگاه گرنداسته با ظرفیت 40 هزار نفر تماشاچی برگزاری می‌شود ورزشگاهی که میزان فینال جام باشگاه های جهان هم بود.

شهر مراکش محل برگزاری بازی افتتاحیه جام ملت های آفریقا هم هست و در انتظار اعلام تصمیم نهایی کنفدراسیون فوتبال آفریقا برای تغییر برنامه زمان‌بندی این بازی ها است.

پاری سن ژرمن به عنوان مدافع قهرمانی لیگ دسته یک فرانسه در فصل گذشته هنوز نتوانسته عملکرد خوبی از خود در رقابت های فصل جاری به نمایش بگذارد و حتی موضوع برکناری لورن بلان از سرمربیگری پی اس جی هم مطرح شد.

اینترمیلان هم در لیگ سری آ ایتالیا دچار مشکلات مشابهی است و هنوز نتوانسته به سطح ایده ال آمادگی خود بازگردد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ویروس ، سران ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار