اصفهانیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سند ساختمان باشگاه‌های سرخابی به نام فدراسیون فوتبال است/ ابهامات در مورد نبی و آیت‌اللهی برطرف شد

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص مالکیت ساختمان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: ساختمان‌های این دو باشگاه جزو اموال فدراسیون فوتبال بوده و سندش هم به نام این فدراسیون است.

فریدون اصفهانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: اگر مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مدعی هستند که ساختمان باشگاهشان را محمد دادکان به آنها هدیه داده است مدارکش را به فدراسیون ارائه دهند تا نظر نهایی اعلام شود.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: فدراسیون فوتبال مالک ساختمان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال است و اعضای هیأت رئیسه به خاطر شفاف‌سازی این موضوع را در جلسه مطرح کردند چرا که به نفع فوتبال است، همچنین این مسئله ارتباطی به بازی دربی ندارد و حاشیه‌ای هم به وجود نمی‌آید.

وی درباره وضعیت مسئولیت نبی و آیت‌اللهی در فدراسیون فوتبال گفت: در ابتدا تصور می‌شد که آیت‌اللهی و نبی بدون مصوبه نائب رئیس اول و دبیر کل فدراسیون فوتبال شدند اما بعد از بررسی انجام شده ابهامات برطرف شد.

اصفهانیان در مورد طرح موضوع بودجه در جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: هر کمیته بودجه پیشنهادیش را در جلسه هیأت رئیسه مطرح کرد و قرار است این بودجه بعد از بررسی در اختیار کمیته‌ها قرار بگیرد.

وی بیان کرد: عملکرد کمیته‌های تیم ملی در جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال بررسی شد همچنین تمام مسائل فوتبال از جمله انتخاب سرمربی برای رده‌های مختلف تیم ملی باید با مصوبه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال باشد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره داور دربی 79 تصریح کرد: من بارها گفتم که همه گزینه‌ها شانس قضاوت در دربی را دارند و ما بعد از بررسی تمامی گزینه‌ها،‌ داور دربی را انتخاب می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم داوری در بازی دربی 79 به نحو احسن قضاوت کند و دو تیم هم ضمن رعایت همه جوانب، بازی تماشاگر پسندی را ارائه دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار