اصفهانیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

از اعتراض باشگاه الهلال متعجب شدم/قضاوت فغانی در بازی فینال مشکلی نداشت

رئیس کمیته داوران فوتبال در خصوص بیانیه‌ای اعتراض‌آمیز باشگاه الهلال نسبت به قضاوت فغانی گفت:‌ من بعد از شنیدن این موضوع متعجب شدم چرا که هر دو تیم بعد از بازی نسبت به داوری اظهار رضایت کردند.

فریدون اصفهانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:‌ قضاوت فغانی در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا مشکلی نداشت و حتی بعد از بازی مسئولان هر دو تیم و ناظر بازی اظهار رضایت کردند.

رئیس کمیته داوران فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد:‌ به هر حال معلوم نیست چه اتفاقی افتاده که مسئولان باشگاه الهلال نسبت به قضاوت فغانی در بازی الهلال و وسترن‌سیتی اعتراض کردند.

وی تصریح کرد:‌ موقعی که باشگاه‌ها نسبت به داوری اعتراض دارند با مسئولان AFC فیلم بازی‌ها را می‌بینند و اگر قضاوت داور را نادرست تشخیص دهند یک مدت به آن داور بازی نمی‌دهند اما اگر داور خوب قضاوت کرده باشد بازی‌های مهم را به او می‌سپارند.

اصفهانیان در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال فغانی قضاوت خوبی داشت و مسئولان هر دو تیم نسبت به داوری رضایت داشتند اما در کمال تعجب به AFC اعتراض کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
پرهام
۰۹:۵۹ ۱۵ آبان ۱۳۹۳
ظلمی که داوران آسیایی به تیم های استقلال و سپاهان در بازی با دو تیم عربستانی در سال قبل کردند قابل دادخواهی بود که مسئولین این دو تیم پی گیر نشدند به هر حال از قهرمان نشدن الهلال خیلی خوشحالم چون با ناداوری صعود کرده بود
آخرین اخبار