منتقمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دادکان، ساختمان باشگاه را به مسئولان سابق اهدا کرده بود/ باشگاه شرایط طاقت‌فرسایی را سپری می‌کند

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص بحث مالکیت ساختمان این باشگاه گفت: من تا جایی که اطلاع دارم، "محمد دادکان" ساختمان باشگاه را به مسئولان سابق اهدا کرده بود.

بهروز منتقمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هرحال طبق اطلاعاتی که دارم دادکان زحمت کشیده و ساختمان باشگاه را به مدیران سابق باشگاه هدیه داده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: به نظرم اعلام این موضوع سه،‌ چهار روز قبل از دربی درست نبود و مسئولان فوتبال به جای مطرح کردن این موضوع در رسانه‌ها،‌ آن را به باشگاه ابلاغ می‌کردند.

وی در ادامه بیان کرد: هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بازی حساس و مهمی با یکدیگر دارند و مطرح کردن موضوع مالکیت این دو باشگاه در این مقطع زمانی درست نیست و باعث تحریک هواداران می‌شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: مسئولان چرا در این مدت حرفی نزدند و سه، چهار روز مانده به دربی مسئله مالکیت ساختمان باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را مطرح کردند.

وی عنوان کرد: فدراسیون فوتبالی باید موضوع مالکیت دو باشگاه را ابلاغ رسمی کند تا بخش حقوقی باشگاه مستندات لازم را به فدراسیون ارائه دهد.

*** باشگاه با بدهی‌های گذشته دست و پنجه نرم می‌کند

وی درباره بدهی باشگاه پرسپولیس به هتل آزادی گفت: مبلغی را به هتل آزادی بدهکار بودیم که آن را پرداخت کردیم و اومانیا مشکلی برای اسکان در این هتل ندارد. به هر حال مدارک بدهی به چند هتل در باشگاه موجود است و ما برای این بدهی‌ها باید تعیین تکلیف کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

منتقمی در ادامه بیان کرد: میزان هزینه و بدهی باشگاه با هم تطبیق ندارد. در حال حاضر ما با بدهی‌هایی که از سال‌های گذشته باقی مانده و هنوز پرداخت نشده دست و پنجه نرم می‌کنیم. به هر حال باشگاه شرایط طاقت فرسایی را سپری می‌کند که امیدوارم با خصوصی‌سازی مشکلات باشگاه هم تا حدودی برطرف شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره موضوع قرارداد ماهینی با باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ماهینی برای باشگاه زحمت کشیده و جزو بازیکنان موثر تیم بوده است به هر حال این بازیکن مطالباتی دارد که باید حق و حقوقش پرداخت شود و ما منکر این قضیه نمی‌شویم.

منتقمی در ادامه بیان کرد: ماهینی از خانواده باشگاه پرسپولیس است و مشکلش باید در مذاکرات حضوری با مسئولان حقوقی باشگاه برطرف شود به هر حال اختلافات مالی باید در درون باشگاه حل و فصل شود.

***شرط گذاشتن برای مربی دور از اصول حرفه‌ای است

وی درباره شایعه اولتیماتوم به درخشان عنوان کرد: این موضوع صحت ندارد همچنین اینکه برای سرمربی تیم شرط گذاشته شود دور از اصول حرفه‌ای‌گری است ما باید از سرمربی تیم حمایت کنیم تا وی با آرامش وظایفش را انجام دهد به هر حال درخشان برای بازی دربی آماده می‌شود تا برنامه‌هایش را در این بازی به اجرا بگذارد.

*** امیدوارم برنده بازی دربی باشیم

منتقمی درباره ارزیابی‌اش از بازی دربی 79 گفت: درخشان برنامه مناسبی برای بازی دربی  تدارک دیده تا تیم در دربی به موفقیت برسد و انتظارات هواداران برآورده شود در آن سو هم استقلال به دنبال کسب امتیاز در بازی دربی است به هر حال امیدوارم بازی دربی برنده داشته باشد و تیم ما هم پیروز شود.

***حسابرسی باشگاه در مراحل پایانی قرار دارد

وی درباره بحث خصوصی‌سازی سرخابی‌ها بیان کرد: باشگاه پرسپولیس در آستانه واگذاری به بخش خصوصی است و تا پایان آذر ماه ارزش سهام باشگاه اعلام می‌شود و تا پایان سال هم باشگاه به بخش خصوصی انتقال می‌یابد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: مسئولان سازمان حسابرسی در باشگاه حضور دارند تا درآمدها و هزینه‌های باشگاه را مشخص کنند و کارشان در مراحل پایانی است همچنین قسمتی از اسناد و مدارک باشگاه را به سازمان خصوصی‌سازی تحویل دادیم که تا پایان آذرماه ارزش سهام باشگاه مشخص شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: موضوع جدایی‌ام از باشگاه پرسپولیس به خاطر بیماری یکی از اقوام کذب محض است هر موقع که تصمیم به خروج از باشگاه بگیرم آن را به اطلاع عموم می‌رسانم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار