خواجه وند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

منتقمی‌ با تمام قوا در پرسپولیس می‌ماند/جعل امضای استیلی مربوط به مدیریت سابق است

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: شرایط مساعدی بر هیات مدیره باشگاه حاکم است و هیچ یک از اعضا تصمیم به جدایی ندارد.

مهدی خواجه وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص جدایی منتقمی اظهار کرد: بهروز منتقمی به عنوان سرپرست در باشگاه پرسپولیس حضور دارد و تمامی وظایف‌اش را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد و تا به اینجا عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده است.
 
 وی افزود: منتقمی هیچ مشکلی با سایر اعضا هیات مدیره و نوع فعالیتش ندارد و مشغول به کار است باید بگویم تمامی خبر‌ها مبنی بر جدایی وی کذب است.
 
خواجه وند در ادامه تصریح کرد: درگیر شدن باشگاه پرسپولیس با مسائل حاشیه‌ای امری طبیعی است چرا که همیشه تیم‌های مطرح و پرطرفدار  به حاشیه کشیده می‌شوند و اما نکته قابل توجه این است که مسئولان باید کاری کنند که اعتبار و محبوبیت باشگاه زیر سوال نرود و امیدوارم با احتیاط بیشتر بتوانیم تیم را از این حاشیه‌ها به دور کنیم.
 
وی درباره جلسه کمیته انضباطی برای بازیکنان عنوان کرد: گزارش‌های بازیکنان متخلف به باشگاه اعلام شده و همان قدر که کسب نتیجه مهم است، به همان اندازه نیز رعایت مسائل اخلاقی، احترام به قوانین داخلی باشگاه، نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در خصوص تخلفات بازیکنان ورود می‌کند و طی جلسه‌ای که تشکیل خواهیم داد به این مسئله نیز رسیدگی خواهیم کرد.
 
خواجه وند درباره اینکه جا به جایی اعضای هیات مدیره به عهده چه کسی است؟ بیان کرد:‌ تصمیم گیری، انتخاب و جابجایی اعضاء هیات مدیره از اختیارات مجمع است و نظر شخصی یک فرد نمی‌تواند عضوی را انتخاب یا برکنار کند.
 
وی درباره تخلف رضا حقیقی افزود: گزارشی درباره این بازینک به مسئولان باشگاه داده نشده و در صورت لزوم کمیته انضباطی ورود و به وضعیت این بازیکن رسیدگی خواهد شد.
 
خواجه وند درباره پیوستن رحمتی به این تیم اظهار کرد: درباره پیوستن رحمتی به این تیم تا به حال هیچ گونه مذاکره‌ای صورت نگرفته و به نظر من با توجه به بازی حساسی که در پیش رو خواهیم داشت اینگونه صحبت‌ها جایز نیست.
 
وی در ادامه تصریح کرد: همه ما به خوبی می‌دانیم که شهرآورد پایتخت از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و نتیجه‌گیری در این بازی گذشته از لیگ برای مسابقه حرفه‌ای دو تیم نیز خیلی مهم است بنابر این تمام توجه و تمرکزمان را به برد مقابل استقلال معطوف کرده‌ایم و تمام تلاشمان این است که بازیکنان را از حاشیه دور نگه داریم.
 
وی درباره جعل امضای استیلی بیان کرد: امضای استیلی زمانی که رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس بوده جعل شده و مربوط به مدیریت سابق است و ما در این مورد اظهار نظر نمی‌کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: سخنگوی ، استیلی ، مربوط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل زند
۱۳:۵۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
ممنون از مطلب خوبتون. از توی همین مصاحبه چند تا خبر جدید هم متوجه شدم. دستتون درد نکنه
آخرین اخبار