اخبار داغ پرسپولیس در یک نگاه

از خودسری بازیکنان تا به چالش کشیدن تیم‌های لیگ برتری

سرخ‌پوشان پایتخت این روزها درگیر مسائل و حواشی شده‌اند که در ادامه از جزئیات آنها با خبر خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اختلافات و درگیری‌های پیش آمده در پرسپولیس آنقدر وسیع شده است که تمام اعضای این باشگاه از شخص اول رئیس گرفته تا بازیکنان را تحت تاثیر قرار داده است.

**مدیریت غلط و ایجاد بهانه برای جدایی سایر اعضا


 بهروز منتقمی‌ که بعد از رفتن علیرضا رحیمی به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس انتخاب شد این روز‌ها از وضعیت خود در باشگاه پرسپولیس راضی نیست و علت اصلی آن را مدیریت غلط و شخص رئیس می‌داند

لازم به ذکر است این روزها اعضای هیات مدیره باشگاه ، به صورت موازی عمل کرده و فعالیتشان‌ نه تنها سودی برای باشگاه ندارد بلکه باعث نارضایتی آنان از نحوه کار کردن‌شان شده است و به احتمال فراوان وی به زودی تصمیم جدایی خود را از این تیم اعلام خواهد کرد چرا که وی قصد کناره گیری از جمع سرخپوشان را دارد و سکوت او تا به اینجا شاید به این خاطر است که این تیم بیش از این دچار حاشیه نشود و باید منتظر ماند تا ببینم منتقمی‌ چه تصمیمی خواهد گرفت.

**از خودسری بازیکنان تا به چالش کشیدن تیم‌های لیگ برتری

زیر پا گذاشتن قوانین ورزش فوتبال تا جایی در ایران پیش رفته است که بازیکنان اجازه هر کاری را به خود در زمین بازی می دهند اعتراض بازیکنان پرسپولیس به تعویضشان در زمین بازی همه گیر شده و در حال حاضر بیشتر تیم‌ها با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

 اکثر بازیکنان پرسپولیس از اینکه در زمین بازی تعویض می‌شوند ناراحتی خود را با عکس العمل های مختلف نشان می‌دهند و این موضوع باعث شده که تیم سرخپوشان به چالش کشیده شود.

میثم حسینی، رضا حقیقی و پیام صادقیان از جمله بازیکنانی هستند که نسبت به نظر سرمربی‌شان در مورد تعویض اعتراض داشته‌اند و این ناراحتی خود را در زمین بازی به هر نحوی نشان داده‌اند.

** دومین سنگربان در آستانه جدایی از سرخ پوشان

دروازه بان تیم پرسپولیس در تماس با یکی از مسئولان این باشگاه حرف از رفتن زده است و در صحبت‌های خود تأکید داشته که تصمیم خود را برای جدایی از جمع سرخپوشان گرفته و ترجیح می‌دهد که دیگر در تمرینات این تیم حاضر نشود.

البته شایان ذکر است که این بازیکن در حال حاضر با سرخ پوشان قرار داد دارد و بازیکن این تیم به حساب می‌آید ولی با توجه به شرایط بوجود آمده مکانی تصمیم به جدایی گرفته و دیگر حاضر نیست که تیم پرسپولیس را همراهی کند وی حتی در شبکه اجتماعی خود خداحافظی‌اش را رسماً همانند پیام صادقیان اعلام کرده است، ولی پیام دوباره به این تیم بازگشت و باید دید سرانجام او هم مثل صادقیان بر می‌گردد یا نه؟

** یار‌گیری‌های نامناسب و روی آوردن به جذب بازیکنان خارجی

کادر فنی تیم پرسپولیس در نظر دارد در تعطیلات نیم فصل سه بازیکن خارجی را به جمع سرخ پوشان اضافه کند ولی برای  اینکه این سه بازیکن اضافه شوند، باید یک بازیکن خارجی را از تیم خارج کنند و طبق گفته کادر فنی پرسپولیس، این تیم در پست‌های دفاع چپ، هافبک نفوذی و خط حمله نیاز به تقویت دارد و باید هرچه سریعتر این مشکلات در باشگاه پرسپولیس حل شود و گفته می‌شود که علت ناکامی‌های پرسپولیس به یارگیری اول فصل بر می‌گردد و بد شانسی‌هایی از قبیل مهرداد پولادی و سرباز شدن ماهینی و مصدومیت دغاغله باعث بی نظم شدن این تیم شده است و باید منتظر ماند تا ببینیم سرخ‌پوشان در بازار نقل و انتقالات نیم فصل چه خواهند داشت.

** پیام دردسرساز پرسپولیس

پیام صادقیان بازیکن جنجالی سرخ‌پوشان با پوشیدن لباس‌های مارک دایی ارادت خودش را به سرمربی سابقش نشان می‌دهد چرا که گفته می شود این بازیکن برای دایی ارزش بسیار زیادی قائل است و او با پوشیدن لباس‌های مارک دایی علاقه خود را به این شکل به سرمربی محبوبش نشان می دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدیر ، رسانه ، رئیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۲:۱۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
خیلی ممنون از اطلاعاتتون .حال کردم
آخرین اخبار