تاکید ابتکار در برخورد با زمین خواران

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه سفر خود به لواسانات از پاسگاه محیط بانی این منطقه و اراضی رفع تصرف شده در محور ناصر آباد- راحت آباد بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران(سامات)،معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه سفر خود به لواسانات از پاسگاه محیط بانی این منطقه بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت امکانات و نیروی انسانی پاسگاه های محیط بانی منطقه قرار گرفت.
 
وی ضمن استقبال از تجهیز پاسگاه محیط بانی لواسانات به سیستم تصویر برداری آنلاین برای حفاظت از منطقه، گفت:این اقدام علاوه بر اینکه منجر به حفاظت دقیق تر از منطقه می شود می تواند کمبود نیروی انسانی و امکانات در مناطق حفاظت شده را تا حدودی جبران کند.
 
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اهمیت حفاظت از منطقه لواسانات به دلیل تصرفاتی که در این منطقه صورت می گیرد، تصریح کرد: سازمان حفاظت محیط زیست در برخورد با متخلفان از تمام اختیارات قانونی خود بهره خواهد برد.
 
وی در ادامه از اراضی رفع تصرف شده در محور ناصر آباد- راحت آباد بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته به منظور رفع تصرف از اراضی منطقه قرار گرفت.
 
ابتکار تاکید کرد: تعیین دقیق حدود اراضی تحت حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست، مانع از تصرف اراضی یا تغییر کاربری آنها در آینده خواهد شد.
 
محمد هادی حیدر زاده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران نیز در این بازدید با اشاره به اینکه به دلیل کمبود امکانات و نیروی انسانی در پاسگاه محیط بانی این منطقه، امکان نظارت کامل بر منطقه وجود ندارد خواستار افزایش امکانات و نیروی انسانی پاسگاه محیط بانی منطقه شد.
 
عزت اله خانمحمدی فرماندار شمیرانات نیز قول مساعد داد به منظور رفع چالش کمبود امکانات پاسگاه محیط بانی منطقه با سازمان حفاظت محیط زیست همکاری های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار