تیم والیبال میزان خراسان در هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال درتبریز به مصاف تیم شهرداری این شهر می‌رود.

غلامرضا مومنی‌مقدم  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: به نظرم تبریز یکی از آماده‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر امسال است چون در ترکیب این تیم هیچ یک از بازیکنان ملی پوش حضور نداشتند و تبریزی‌ها حدود 2ماه و اندی برای رسیدن به آمادگی مطلوب و انجام تمرین منظم و منسجم فرصت داشتند.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان گفت: "آرمین تشکری" مدافع تیم ما از ناحیه زانو در مسابقات آسیایی دچار مصدومیت شده است و زیرنظر پزشک تمریناتش را انجام می‌دهد.
آسیب دیدگی وی درحدی نیست که نتواند تیم را همراهی کند.

مومنی گفت: بازی در تبریز بسیار سخت است ما با تمام توان کار خواهیم کرد تا سه امتیاز کامل را بگیریم. در لیگ امسال گام اول را محکم برداشتیم و این مسأل از نظر انگیزشی و روحی برای بازیکنان بسیار خوب بود. هر چه بر تعداد مسابقات و بازی‌ها افزوده شود تیم میزان به هماهنگی بیشتری دست پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بازیکنان تیم میزان باتجربه  هستند و از نظر فنی در شرایط خوبی قرار دارند آن‌ها فقط نیاز به هماهنگی دارند. این مسأله که امسال مسابقات هفته‌ای یک بار برگزار می‌شود بسیار تصمیم خوب و حرفه‌ای بود که گرفته شد.

شاید به خاطر کم بودن تعداد مسابقات جذابیت لیگ کمتر شود ولی همین که فشار زیاد 2بازی در هفته و سفرهای طولانی از روی دوش بازیکنان برداشته شده و آن‌ها فرصت بیشتری برای ریکاوری دارند باعث بالا رفتن سطح کیفی لیگ می‌شود. معتقدم دیدارهای رفت و برگشت به مثابه بازی تدارکاتی برای مرحله پلی آف است.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار