مومنی‌مقدم:

آلمان یک روز فوق استثنایی را تجربه کرد/ قد علم کردن مقابل ابرقدرت‌های جهان سخت است

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان گفت: تیم آلمان در بازی مقابل ایران استثنایی ظاهر شد و یک روز خوب را تجربه کرد.

غلامرضا مومنی‌مقدم، مربی بین‌المللی والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: صعود تیم ملی به جمع 6 تیم برتر جهان افتخار بزرگی بود که نتیجه ارائه بازی‌های خوب و حرفه‌ای از سوی تیم ایران حاصل شد.

وی گفت: بازی دیشب به نظر من یک استثنا در مسابقات جهانی بود چون ملی پوشان ایران یک روز بد و آلمان یک روز خوب را تجربه می‌کردند. البته جذابیت ورزش هم به غیرقابل پیش بینی بودن آن هست.
 
وی تصریح کرد: این بازی برای تیم آلمان حکم مرگ و زندگی را داشت و بازیکنان این تیم انتحاری کار کردند، نمی‌دانم چه دلیلی داشت که بازیکنان ایران در خور شأن خود ظاهر شدند و در سرویس و حمله اشتباهات زیادی را داشتند.

مربی بین‌المللی والیبال یادآور شد: هر تیمی که به جمع 6 تیم برتر جهان راه پیدا می‌کند نباید دست کم گرفته شود آلمان‌ها دیشب عالی کار کردند آن‌ها توانستند در ست سوم از پوئن 8تا16 به طور مستقیم و پشت سر هم امتیاز بگیرند، کیفیت سرویس‌های بازیکنان این تیم فراتر از جهان بود و "فرهاد ظریف" با وجود داشتن دریافت خوب نتوانست مقابل سرویس‌های مستحکم آن‌ها موفق باشد.

مومنی در خصوص بازی امشب تیم ایران مقابل فرانسه اظهار داشت: به طور حتم این دیدار آسان نخواهد بود، فرانسه قدرت تیمی بسیار بالایی دارد و توانست آلمان را سه بر صفر شکست دهد. ملی پوشان ایران باید انتحاری کار کنند و با کسب امتیازات بیشتر ست‌ها را به نفع خود به پایان رسانند تا به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کنند.

وی یادآور شد: حتی اگر در بدترین وضعیت تیم ایران به مرحله بعد صعود نکند چیزی از ارزش‌های والیبالیست‌های ایرانی کم نمی‌کند. امیدوارم امشب تیم ایران مقابل فرانسه یک بازی خوب و سطح بالا فارغ از کسب هر گونه نتیجه ارائه دهد. مردم و علاقمندان به والیبال آگاه هستند که رشد والیبال سریع و زود اتفاق افتاده و قد علم کردن تیم ملی مقابل تیم‌هایی که سال‌ها جزو ابر قدرت‌های مطرح والیبال جهان بوده کار سختی است.

مربی بین‌المللی والیبال کشورمان در ادامه یادآور شد: در حال حاضر هم ملی‌پوشان، هم جامعه والیبال و هم مردم از والیبال توقع زیادی دارند که این امر عاطفی و احساسی است نباید پیشینه دیگر تیم‌ها را نادیده گرفت. با توجه به نوع حضور ملی پوشان در مسابقات قهرمانی مردان جهان باید بگویم این راه ادامه دارد.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار