مومنی مقدم: چهره جدیدی از والیبال مشهد را نشان می‌دهیم

غلامرضا مومنی مقدم سرمربی تیم والیبال میزان خراسان از شروع تمرینات آماده سایز این تیم برای شرکت در لیگ برتر خبر داد.

 غلامرضا مومنی مقدم سرمربی تیم والیبال میزان خراسان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما اولین تیمی هستیم  که تمریناتمان را برای حضور در مسابقات لیگ برتر آغاز کرده‌ایم امیدوارم در رقابت‌های امسال نتایج خوبی را به دست آوریم.
 
 وی تصریح کرد: سال گذشته تیم میزان خراسان جایگاه چهارم جدول رده بندی را به خود اختصاص داد نمی‌توان گفت که در پیکارهای امسال به دنبال عنوان یا سکوی خاصی هستیم اما به طور حتم تمام تلاش خود را برای ارتقا جایگاهمان و کسب نتیجه بهتر نسبت به سال گذشته بکار می ‌گیریم.  

وی در خصوص تشکیل اردوی برون‌مرزی به منظور کسب آمادگی بالاتر تیم گفت: با توحه به آن که اکثر بازیکنان ملی‌پوش ما درگیر مسابقات بین‌المللی و جهانی هستند شاید فقط دو یا سه هفته پیش از شروع لیگ به ما ملحق شوند به همین دلیل نمی‌توانیم در فکر تشکیل اردوی تدارکاتی باشیم،‌ فقط شاید با حضور در یک تورنمنت داخلی هماهنگی لازم را به دست آوریم.

وی که هم‌اکنون مشغول فعالیت است در این خصوص اظهار داشت: برنامه تمرینی را به دستیارانم ارائه دادم و در نبود من کار تمرینی آنها طبق برنامه دنبال می‌شود. در حال حاضر بحث و تمرکز اصلی ما روی مسائل تکنیکی است چون کار تاکتیکی باید با حضور ترکیب کامل تیم انجام و دنبال شود. ما امسال چهره جدیدی از والیبال مشهد را به نمایش خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: مومنی ، تیم ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار