شاکری بیان کرد:

امر به معروف و نهی از منکر اقتدار و امنیت ملی ما است

رئیس کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران، گفت:‌ عنصر امر به معروف و نهی از منکر اقتدار و امنیت ملی ماست و در واقع این فریضه الهی وحدت و هویت کشور ما را حفظ می‌کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مجتبی شاکری در مراسم نامگذاری پل شهید علی خلیلی ،شهید امر به معروف و نهی از منکر، که با حضور شهردار منطقه 15 و مادر شهید خلیلی و جمعی از اهالی محل برگزار شد، گفت: پرچم امر به معروف و نهی از منکر به مانند ستون فقرات دین است و این پرچم توسط شهید خلیلی‌ها برداشته شده است.
 
وی با اشاره به اینکه هیچگاه پرچم امر به معروف و نهی از منکر و ماموریت آن تعطیل نخواهد شد افزود: شهید علی خلیلی یک فرد نیست، بلکه یک پرچم است و مربوط به اندیشه و انقلاب بزرگ است.
 
شاکری با ابیان اینکه  ما با همین پرچم بر رژیم شاه پیروز و غلبه شدیم، یادآور شذ: 13 آبان امسال همزمان با روز عاشورا شده است که قطعا این روز باشکوهتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.
 
رئیس کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران، خاطرنشان کرد: در 8 سال دفاع مقدس شاهد بودیم که کشورهای مختلف اروپایی و سایر کشورها صدام را حمایت کردند اما جوانان ما با از خود گذشتگی و ایثار توانستند علی‌رغم امکانات کم پیروز شوند.
 
شاکری خطاب به مادر شهید علی خلیلی، گفت: خداوند به شما لطف کرده چرا که فرزند شما برای احیای امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسیده است و این افتخار بسیار بزرگی است.
 
شاکری در ادامه در خصوص حادثه اخیر اسیدپاشی در اصفهان گفت:‌ این پدیده بسیار شوم و وحشیانه بود و کسانی که برای خراب کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در روزنامه‌های زنجیره‌ای قلم می‌زنند بدانند که آب در آسیاب دشمن می‌ریزند.
 
وی اشاره کرد:‌ عنصر امر به معروف و نهی از منکر اقتدار و امنیت ملی ماست و در واقع این فریضه الهی وحدت و هویت کشور ما را حفظ می‌کند.
 
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران،‌ ادامه داد: ما در شورای شهر تهران و در کمیسیون نام‌گذاری تلاش داریم تا هویت شهر را حفظ کنیم و با نام‌گذاری خیابان و معابر به نام شهدا و بزرگان آن‌ها را پاس بداریم.
 
شاکری همچنین در خصوص نصب نمادها در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، گفت: بزودی این کار نیز از طریق سازمان زیباسازی شهر تهران صورت می‌گیرد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: معروف ، منکر ، امنیت ، اقتدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار