رئیس پژوهشکده مهندسی سیستم‌های تشخیص پزشکی خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی استانداردسازی و بروز رسانی آزمایشگاه

ربیعی گفت: دوره‌های آموزش برای استانداردسازی و به روز رسانی آزمایشگاه‌ها برگزار می‌شود تا شاید به یکسان‌سازی موانع فاز اول کمک کند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ محمد ربیعی رئیس پژوهشکده مهندسی سیستم های تشخیص پزشکی در نخستین کنفرانس ملی تکنولوژی‌های پیشرفته آزمایشگاه پزشکی گفت: هدف از برگزاری این کنفرانس برقراری مسیر ارتباط بین بخش مهندسی و پزشکی است تا  هم افزایی ایجاد شود چرا که غیر از این راهی وجود ندارد.

وی گفت: وقتی یک جامعه مسیری را طی می‌کند و موفق عمل می‌کند نیازی نیست که ما مسیر را تغییر دهیم البته باید با توجه به امکانات و نیاز و استعداد جامعه عمل کنیم، نظام سلامت جامعه بخش مهم و اساسی است که تمام بخش‌های کشور وابسته به آن است همه دلسوزانه تلاش می کنند اما مشکل باید بررسی شود که قوانین دست و پا گیرند و یا ضعف از خود ماست که نتوانستیم اعتمادسازی کنیم.

ربیعی اذعان داشت: بسترها وجود ندارد هدف دیگر ما ایجاد این بستر است تمام دنیا در همین مسیر حرکت کردند ما هم برای رسیدن به استاندارد سلامت باید در این مسیر گام برداریم، دوره‌های آموزشی هم برای استاندارد سازی و به روز رسانی آزمایشگاه برگزار می‌شود تا شاید در یکسان‌سازی فاز اول کمک کند تا ما هم نقش کوچکی را در ارتقاء سلامت جامعه داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار