خنده بازاری‌ها در "مهر و مدرسه" شبكه دو

برنامه «مهر و مدرسه» چهارشنبه 2 مهر میزبان آرش میراحمدی از بازیگران مجموعه «خنده بازار» است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، علی اكبر ذاكری با اعلام این خبر گفت: از آنجا كه بیان خاطرات دوران مدرسه و اولین روزهای حضور دانش آموزان در مدرسه همیشه جالب بوده و اگر این بیان خاطرات از هنرمندان و ورزشكاران و اصحاب مشهور جامعه باشد، جذاب تر است، روز چهارشنبه 2 مهر میزبان آرش میراحمدی از بازیگران مجموعه طنز «خنده بازار» هستیم تا پیرامون خاطراتش از اولین روزهای مدرسه برای بچه ها مطالب شنیدنی را بیان كند.

آرش میراحمدی در سال 1368 دانشجوی تئاتر در دانشکده هنرهای زیبا بود و برای نخستین بار با بازی در مجموعه طنز «نوروز 72» فعالیت خود را شروع کرد. او با داریوش کاردان، علی عمرانی، مهران مدیری، ارژنگ امیرفضلی، زنده یاد داوود اسدی و مهرداد نظری در این مجموعه هم بازی بود و به طور اتفاقی وارد عرصه طنز شد. هم اكنون یكی از طنزپردازان موفق در برنامه «خنده بازار» است و به عنوان یكی از مهمانان برنامه «مهر و مدرسه» در استودیوی برنامه حاضر می شوند تا پاسخگوی سؤالات خاله قاصدك باشند.

تهیه كننده این برنامه گفت: در این برنامه كه اجرای آن را مریم وطن پور (خاله قاصدك) به عهده دارد، از دو عروسك با نامهای هوشنگ و بهادر هم استفاده شده تا مصادیق مربوط به دانش آموزان و آموزشهای مربوط به آنان را آموزش دهد. نقش بابای مدرسه را هم فرهاد اسماعیلی به عهده دارد.

از عواملی كه با این برنامه همكاری می كنند می توان به مارال حاجی زاده و مهرداد مصلحی (گویندگان عروسکها)، شهرام نیک یار (آهنگساز)، ساغر مختاری (شاعر) و مونا ترابی (طراح صحنه و دکور) اشاره كرد.

برنامه «مهر و مدرسه» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیماست كه از دوشنبه 24 شهریور به مدت 10 روز مهمان مخاطبان شبكه زندگی بوده و چهارشنبه 2 مهر هم ساعت 9 صبح به مدت 75 دقیقه به روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار