"علیرضا سبط احمدی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

صدا وسیما از پس تهاجم فرهنگی برآمده است

"علیرضا سبط احمدی" تهیه کننده تلویزیون گفت: صدا وسیما با بودجه کم توانسته به تنهایی با تهاجم فرهنگی کودک و نوجوان مبارزه کند.

علیرضا سبط احمدی تهیه کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص موفقیت تلویزیون در برنامه‌های کودک و نوجوان گفت: در زمانی که هزاران شبکه مجازی و ماهواره‌ برای از بین بردن یک جامعه تلاش می‌کند، ولی ما با تفکر انقلابی و اسلامی شناخته شده در دنیا با اهداف پلید آنها مقابله کنیم، چرا که علاوه برمنابع سرشار، نیروی جوان فعال نیز داریم که هدف اصلی آنها کودک و نوجوان هستند.

وی در ادامه گفت: صدا وسیما با بودجه کم و به تنهایی توانسته با تهاجم فرهنگی مبارزه کند و سازمان‌های فرهنگی نیز باید دست به کار شود.

وی در خصوص برنامه‌های موفق تلویزیون گفت: شبکه دو، پرچم‌دار کودک و نوجوان است کارهایی مثل کلاه قرمزی و شهر موش‌ها که اکنون در سینما پرفروش هستند قبل از آن در تلویزیون ساخته شده است.

سبط احمدی در خصوص تاثیرپذیری تلویزیون گفت: نکات مثبت و منفی را برای کودک ونوجوان از طریق تلویزیون می‌توانیم آموزش بدهیم اما خانواده‌ها نیز در ارتقای فرهنگی نقش دارند.

وی در پایان گفت: امیدوارم به یک همبستگی فرهنگی برای آموزش کودک و نوجوان برسیم تا کیفیت فرهنگی جامعه افزایش یابد و در یک دهه آینده دیگر مشکلات ترافیک، حجاب، تغذیه و جمعیت و تحصیلات نداشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: احمدی ، فرهنگی ، سیما ، صدا ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار