تهیه‌کننده "همه بچه‌های من":

مدیران سازمان صدا و سیما موفق عمل کردند/جشنواره جام جم اتفاق خجسته‌ای بود

سبط احمدی: جشنوار جام جم با توجه به هدف خود که در راستای تشویق هنرمندان بوده، توانسته در طی دو سال گذشته موفق عمل کند.

علیرضا سبط احمدی، تهیه کننده " همه بچه‌های ما " درباره برگزاری سومین جشنواره تلویزیونی جام جم در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: دو مدیوم عرصه سینما و تلویزیون داریم که سینما با نگاه خاص و متفاوت خط خود را مشخص می‌کند و تلویزیون هم با تفاوت‌هایی آثاری را برای برخی مخاطبان خود می‌سازد.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری جشنواره‌ سینما اظهار داشت: باید چنین جشنواره‌هایی در عرصه تصویر باشد تا آثار تلویزیونی محک زده شوند.

سبط احمدی درباره جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: در جشنواره فیلم فجر، فیلم‌ها به عنوان پایان رویداد یکساله و شروع اتفاق‌های سال بعد آثاری را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

تهیه کننده " همه بچه‌های ما‌" افزود: این حسن برگزاری جشنواره جام جم و بررسی آثار و پویا شدن هنرمندان در جهت ساخت مجموعه‌های کیفی به شدت لازم بوده و به عقیده من، مدیران سازمان صدا و سیما موفق عمل کرده‌اند.

سبط احمدی با اشاره به برنامه‌های ترکیبی ابراز داشت: در سیما برنامه‌های ترکیبی، گفتگو محور، گزارشی و مجموعه‌های بسیاری ساخته می‌شود که باید در کیفیت و چگونگی فعالیت هنرمندان آن مورد نقد و تقدیر قرار گیرد تا ایجاد انگیزه و حس رقابت در میان عوامل برنامه ساز را افزون تر شود.

وی با اشاره به رقابت جشنواره فیلم فجر و جشنواره تلویزیونی جام جم گفت: برگزاری این دو جشنواره جدا از هم بوده و هر دوی آن‌ها در راستای تشویق هنرمندان گام برداشته‌اند و رقیب یکدیگر نیستند.

سبط احمدی ادامه داد: برگزاری هر جشنواره اگر سازنده باشد، ایجاد خلاقیت برای فیلم‌ساز می‌کند و این اتفاق همه جای دنیا می‌افتد.

سبط احمدی با اشاره به جمع شدن بسیاری از جشنواره‌ها که ربطی به رشد و تشویق هنرمندان ندارد، خاطرنشان کرد: هرساله در حوزه‌های متفاوتی، جشنواره‌هایی تخصصی مفیدی برگزار می‌شود که سازنده بوده ولی پیشنهاد می‌کنم که جشنواره‌هایی را که هیچگونه فایده‌ای را در بر ندارد جمع کنند.
 
انتهای پیام / اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.