ساری /

تحویل 50 هزار واحد مسکن مهر تا پایان امسال

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بیش از 250 هزار واحد مسکن مهر را تحویل متقاضیان داده‌ایم و تا پایان سال 50 هزار واحد دیگر هم به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، علیرضا تابش در مراسم افتتاح طرح‌ هادی روستای نوشیروان‌کلا و بازدید از کارخانه فرآورده‌های بتنی شهرک لاله‌آباد بابل گفت : ‌‌جمعیت روستایی کل کشور حدود 30 درصد بوده ولی جمعیت روستایی مازندران بالای 45 درصد است که در اولویت بودجه‌ای دولت قرار گیرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در سراسر کشور یک میلیون و 500 هزار واحد مسکن روستایی، بهسازی و نوسازی شده است، گفت: 300 هزار واحد هم در مناطق سانحه‌دیده بازسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 340 هزار واحد مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت با همکاری بنیاد مسکن در مرحله تحویل و ساخت قرار دارد، تصریح کرد : تاکنون بیش از 250 هزار واحد مسکونی به متقاضیان این واحدهای مسکونی تحویل داده شده است.

تابش با بیان اینکه پروژه‌های مسکن مهر در حال افتتاح است، یادآور شد: از سال گذشته تاکنون بیش از دو هزار و 500 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر مازندران مورد بهره‌برداری قرار گرفته است

برچسب ها: تحویل ، مسکن ، امسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.