محمود عباس ظهر امروز قاهره را ترک می‌کند

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ظهر امروز قاهره را ترک می کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری معا، "محمودعباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز یکشنبه، پس از سلسله دیدارهای رسمی که با عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر و رئیس دستگاه اطلاعات مصر وتعدادی از مسئولان ارشد مصری ونیز دیدار با هیئت‌های جنبش جهاد اسلامی و جبهه مردمی آزادسازی فلسطین برگزار کرد، قاهره را ترک میکند.

این خبرگزاری همچنین گزارش داده است که "عزام الأحمد" رئیس هیئت مذاکره کننده فلسطین و "ماجد فرج" رئیس دستگاه اطلاعاتی فلسطین نیز همراه وی قاهره را ترک  می‌کنند.

پیش از اینکه محمودعباس قاهره را ترک کند، قرار است تا با "رمضان لعمامره"، وزیر خارجه الجزائر  دیدار و درباره موضع دوکشور ونیز چگونگی مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی به گفتگو بنشیند.

یک منبع بلندپایه به خبرگزاری معا گفت: سلسله دیدارهایی که محمودعباس در قاهره داشت ، به منظور یکیکردن مواضع فلسطین و مصر درباره سریع‌ترین راه برای برپایی دولت فلسطین به پایتختی قدس شریف و بستن راه بر روی دولت نتانیاهو که قصد گوشه‌گیر کردن غزه و مدیریت گذرگاه هایش را دارد، انجام شده است.

این منبع درپاسخ به اینکه چه زمانی هیئت فلسطین به قاهره بازمی گردد، گفت: هرزمانی که اسرائیل به درخواست‌های فلسطینی ها برای آتش بس و رفح حصر غزه پاسخ دهد این هیئت حاضر است تا به دعوت مصر پاسخ دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار