به گفته برخی منابع خبری؛

تکلیف کی روش فردا معلوم می شود

به گفته برخی منابع خبری کی روش ساعاتی پیش وارد تهران شد و اظهار داشت؛تاخیری در بازگشت به ایران نداشته است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،به گفته برخی منابع خبری کی روش ساعاتی پیش با پروازی از دوبی به تهران برگشت.

گفته می شود وی در جلسه ای با کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال قصد دارد مواردی را مطرح کند تا تکلیف حضورش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مشخص شود.

بنابراین گزارش وی پس از ورود به ایران  با تایید این مطلب که برای ادامه مذاکرات با فدراسیون فوتبال به ایران آمده است گفت: امیدوار هستم که در جلسه فردا مسائلی که باقیمانده را حل کنیم و دقیقاً من به این دلیل در اینجا هستم.من دنبال وقت کشی نیستم.به این موضوع معقتدم که زمان با ارزشی رااز دست داده‌ایم و جام ملت‌های آسیا را در زمان کوتاهی در پیش داریم.افتخار می کنم در خدمت فوتبال ایران باشم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: مهم این است که هم اکنون اینجا هستم.چنین چیزی نیست که من تاخیر کرده باشم.تاریخ ورودم به ایران با  روزی که از طرف کفاشیان هماهنگ شده بود تعیین شد. مطمئناً بدون دعوت نمی‌شد آمد.البته در این مدت پیش آمده بود مطالبی از قول من نقل شود که صحت نداشت.ولی ایرادی ندارد من آمده ام تا به شبهات پایان دهم.

وی اظهار داشت: در جام ملت‌ها کار سخت‌تری داریم با سه تیم از حاشیه خلیج‌فارس بازی خواهیم کرد. تیمی مثل بحرین حریفی دشوار خواهد بود. امارات تیم هوشمندو کارآمدی ست که برای شکست حریف قادر به انجام کارهای بزرگی است و یک اردوی ۲۵ روزه را در اتریش پشت‌ سر گذاشته است .پس اینقدر باید آماده باشیم که شفاف بازی کنیم و از داوری نترسیم.




برچسب ها: لیگ ، فوتبال ، خلیج ، فارس ، ایران ، karlos ، iran ، fc
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار