"سامی ابوزهری"از عدم اطلاع از شلیک موشک‌ها به غزه خبر داد/ تل‌آویو مسئول شکست مذاکرات آتش‌بس است

"سامی ابوزهری"سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که اطلاعی از شلیک موشک‌ها به غزه نداریم.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از فلسطین‌الیوم؛ "سامی ابوزهری" سخنگوی حماس گفت که اطلاعی از شلیک موشک‌ها به غزه نداریم.
 
سامی ابوزهری گفت که جنبش حماس، اسرائیل را مسئول تشدید تنش در نوار غزه دانست و تاکید کرد هدف این رژیم ناکام گذاشتن مذاکرات آتش بس در قاهره است.

حماس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با وقت‌کشی خود، مسئول شکست مذاکرات آتش‌بس در غزه است، اعلام کرد که برای هر احتمالی آماده است.

 جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» رژیم صهیونیستی را مسئول شکست پی‌درپی مذاکرات آتش‎بس غزه در قاهره به دلیل وقت‌کشی و عدم تلاش برای رسیدن به نتیجه دانست و اعلام کرد که برای تمام احتمالات و تحولات آماده است.

«سامی ابوزهری» سخنگوی حماس در اظهاراتی مختصر گفت: رژیم اشغالگر باید از وقت‌کشی دست بردارد و فرصت را بیشتر از این از دست ندهد.

دوشنبه‌شب مذاکرات آتش‌بس بدون هیچ نتیجه‌ای پایان یافت و پس از پایان آتش‌بس 5 روزه در نوار غزه ، طرفین با یک آتش‌بس 24 ساعته دیگر موافقت کردند تا شاید مذاکرات به نتیجه‌ای برسد.

برخی رسانه‌ها اخباری مبنی بر برخی توافقات اعلام کردند اما منابع فلسطینی حاضر در قاهره که در جریان امور مربوط به آتش‌بس غزه هستند به خبرگزاری فلسطین «سما» گفتند خبرهایی که از دیروز دوشنبه در مورد توافق‌هایی در جریان مذاکرات منتشر شده حقیقت ندارد و با هدف اعمال فشار بر هیئت فلسطینی و در تنگنا قرار دادن آن در مقابل ملت فلسطین اعلام شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار