جعفری در گفتگو با باشگاه خبرگاران:

استیضاح فرجی‌دانا مبتنی بر اسناد بالادستی است/ جو مجلس آماده استیضاح است

نماینده بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان گفت: استیضاح وزیر علوم نگاه گروه خاص در مجلس نیست، زیرا استیضاح فرجی‌دانا مبتنی بر اسناد بالادستی، دغدغه مقام‌های عالی نظام، اهداف تعریف شده برای وزارت علوم و دانشگاه‌هاست و اگر شرایط به همین منوال پیش برود استیضاح وی رأی خواهد آورد.

"قاسم جعفری" نماینده بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، جو مجلس را در ارتباط با استیضاح وزیر علوم مثبت دانست و اظهار داشت: همیشه مسئله استیضاح ذهن مجلس و نمایندگان را شدیدا به خودش مشغول می‌کند و مسلما تصمیمی که می‌‌گیرند، تصمیم مهمی خواهد بود.
 
وی در ادامه تصریح کرد: جو عمومی مجلس از عملکرد وزارت علوم رضایت نداشته و نمایندگانی هم که هنوز در مورد استیضاح فرجی‌دانا تصمیمی نگرفته‌اند، اصل قضیه را قبول دارن و اگر شرایط به همین منوال پیش برود استیضاح رأی خواهد آورد.
 
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات حاشیه‌سازی‌ برخی رسانه‌ها مبنی براینکه استیضاح وزیر علوم جنگ حزبی است را بیهوده دانست و تاکید کرد: آنها را به امضاهایی که در ارتباط با استیضاح وزیرعلوم جمع‌آوری شده است ارجاع می‌دهم که آیا این امضاها حزبی است و یا مستقل‌اند، بهتر است با سند سخن بگوییم.

جعفری در ادامه تصریح کرد: استیضاح وزیر علوم نگاه گروه خاصی نیست، نمایندگانی که هنوز تصمیمی در ارتباط با استیضاح نگرفته‌اند نیز اصل قضیه استیضاح را قبول دارند زیرا استیضاح فرجی‌دانا مبتنی بر اسناد بالادستی، دغدغه مقام‌های عالی نظام، اهداف تعریف شده برای وزارت علوم و دانشگاه‌هاست و اصلی‌ترین افراد هیئت رئیسه نیز در جلسات مشورتی خصوصی خود این دغدغه‌ها را قبول دارند.
 
نماینده بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان با ذکر این مطلب که حضور رئیس‌جمهور قطعی نیست، خاطرنشان کرد: در این ارتباط منابع مختلف حرف‌های متفاوتی می‌زنند و هنوز آمدن دکتر روحانی مشخص نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار