حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

حزب اسلامی کار تشکیل جلسه داد / ورود به انتخابات 94 مهمترین محور جلسه

سخنگوی حزب اسلامی کار با اشاره به عضویت حزب اسلامی کار در شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان گفت: بررسی موضوعات مربوط به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 94 مورد تاکید در جلسه شب گذشته بود.

"علی‌تقی حسینی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره جلسه گذشته حزب متبوعش اظهارداشت: تصمیم‌گیری درباره چگونگی برگزاری کنگره حزب اسلامی کار در آبان ماه اصلی‌ترین موضوعی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به عضویت حزب اسلامی کار در شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان گفت: بررسی موضوعات مربوط به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 94 و تعامل و همکاری حزب کار با تمامی گروه‌های اصلاح طلب از جمله موضوعات مورد تاکید در جلسه شب گذشته بود.  
 
سخنگوی حزب اسلامی کار درباره استیضاح فرجی‌دانا وزیر علوم تحقیقات و فناوری تصریح کرد: توصیه اعضای شورای مرکزی بر این بود که با توجه به شرایط کنونی نمایندگان مجلس حتی الامکان در اینباره خویشتن‌داری و سعی کنند که مسائل سیاسی و جناحی را کمتر در نحوه عملکرد وزیر دخالت دهند.  
 
حسینی با اشاره به اصلاح قانون کار از سوی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مجلس و دولت گفت: بهتر است این موضوع با برگزاری همایَش‌ها و برگزاری جلسات سه جانبه برای رسیدن به نتایج مطلوب حل و فصل شود چرا که مشکل اصلی کارفرمایان در شرایط فعلی مربوط به قانون کار نیست.
 
وی گفت: مسائل اقتصادی، گمرکی، مالیاتی و فساد اداری از جمله موضوعاتی است که کارفرمایان را در روند کاری دچار مشکل کرده و کارشناسان و مسئولان دولتی باید بدون هیچ گونه فرافکنی در رفع این مشکلات تلاش کنند و از هر گونه شتاب‌زدگی در اصلاح قانون کار پرهیز کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار