نکو در تذکر شفاهی:

تعامل تیم اقتصادی دولت با مجلس برای خروج از رکود تورمی موثر خواهد بود

نماینده رباط کریم گفت: امیدوارم بسته تنظیمی دولت برای خروج از رکود تورمی موثر واقع شده و منجر به بهبود وضعیت معیشت مردم، کاهش تورم و گرانی و رشد اقتصادی کشور شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ابراهیم نکو نماینده رباط کریم و بهارستان در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه 28 مرداد گفت: ابتدا پیشاپیش فرا رسیدن هفته دولت را به هیئت دولت سخت کوش تبریک می‌گویم.
 
وی افزود: امیدوارم بسته تنظیمی دولت برای خروج از رکود تورمی موثر واقع شده و منجر به بهبود وضعیت معیشت مردم، کاهش تورم و گرانی و رشد اقتصادی کشور شود. هر چند یقین دارم که تیم اقتصادی مقتدر با تعامل با مجلس در این راستا موفقیت‌های قابل قبولی در کارنامه خود به ثبت خواهند رساند.
 
نکو خطاب به رئیس مجلس گفت: انتظار می‌رود در خصوص اوراق پراکنی روز یکشنبه که توسط یکی از همکاران صورت پذیرفت بررسی‌های لازم را انجام داده و نسبت به جلوگیری جدی از وقوع چنین اتفاقاتی که شبهه برانگیز و سوال برانگیز است دستورات لازم را صادر نمایید از آن جا که این عمل از سوی اقدام کننده آن به شدت محکوم است از طرف دیگر چرا هیئت‌رئیسه دستور تکثیر و توزیع این گونه سیاه نامی را امضا و صادر می‌نماید باید هر دو یعنی هم اقدام کننده و هم دستور دهنده در برابر افکار عمومی و نمایندگان پاسخگو باشند آیا این اقدام بدین معنا نیست که می‌خواهند رای سایر نمایندگان را به نفع منافع سیاسی خود مصادره نمایند ضمن این که به استیضاح کنندگان احترام قائل هستم و تذکر و سوال و استیضاح را از حقوق آن‌ها می‌دانم.
 
عضو کمیسیون اقتصادی بیان داشت: اما چند نکته را متذکر می‌شوم و از عزیزان استیضاح کننده می‌خواهم که مقتدرانه و عزت مندانه نسبت به پس گیری استیضاح خود اقدام کنند.
 
1- مسائل مطرح شده در متن استیضاح نامه به واسطه نشست‌های دوستانه بین دو طرف قابل حل است و نیازی به گرفتن وقت مجلس برای حل این مسائل نیست.  
 
2- در هفته دولت و در آستانه آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و در حالی که آرامش خوبی در این مراکز حاکم است این استیضاح ارمغان خوبی برای دولت و ملت و دانشگاهیان عزیز نیست اجازه ندهید دانشگاهیان و دانشجویان نسبت به رفتارمان در این خصوص تجدیدنظر کنند.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: تذکر ، شفاهی ، استیضاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار