در پي قهرمانی در مسابقات جهانی؛

صادقی: گفته بودم با طلا برمی گردم/از هم اکنون برای المپیک 2016 تلاش می کنم

دارنده مدال طلای وزن 60 کیلو گرم رقابت های جوانان جهان گفت: قبل از اعزام به مسابقات جهانی گفته بودم با مدال طلا به ایران باز خواهم گشت که خوشبختانه به لطف خدا این مهم محقق شد.

ایمان صادقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:در طول یک سال گذشته تمرینات مستمر و منظمی را در اردوهای تیم ملی پشت سر گذاشتم و برای آنکه با قدرت به مسابقات جهانی برسم سختی های بسیاری را متحمل شدم که خوشبختانه در میدان کرواسی مزد زحماتم را به بهترین شکل ممکن با کسب مدال طلا گرفتم.
 
وی تصریح کرد: به خوبی می دانستم مسابقات جهانی در سطح بسیار بالایی برگزار خواهد شد و همه حریفان مدعی هستند اما از آنجا که برای حضور در این مسابقات خیلی تلاش کردم به خودم ایمان داشتم که بهترین مدال را در این میدان بزرگ کسب خواهم کرد.
 
دارنده مدال طلای جوانان آسیا در ادامه عنوان کرد: من برای رسیدن به مدال طلای جهان مدیون خیلی ها هستم از مربی سازنده ام آقای حسین نقیبی تا کادر فنی تیم ملی ، شخص محمد طلایی و خانواده ام اما دوست داشتم این مدال هر چند ناقابل را به مادرم تقدیم کنم.
 
صادقی خاطرنشان کرد: من تازه اول راه قهرمانی هستم و هدف های بزرگی را  در سر دارم ،در ابتدا به دنبال دوبنده تیم ملی در رده سنی بزرگسالان شوم و سپس آنقدر تلاش و تمرین می کنم تا دربازی های المپیک 2016 روی یکی از سکوی های قهرمانی قرار بگیرم.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: کشتی ، صادقی ، جوانان جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار