پس از قهرمانی در مسابقات جهانی؛

طلایی:این موفقیت حاصل یک کار تیمی بود/بچه ها از جان مایه گذاشتند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان گفت:قهرمانی تیم ایران پس از سال ها در رقابت های جهانی ماحصل یک کار تیمی و تلاش یک ساله کادر فنی و بچه ها بود.

محمد طلایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:قهرمانی در مسابقات جهانی محقق نمی شد مگر با یک انسجام و همدلی همه جانبه از همکاری و به وجود آوردن شرایط   ایده آل فدراسیون کشتی تا زحمات کادر فنی و بچه ها که خوشبختانه با این موفقیت خستگی و سختی ماه ها تلاش از تنمان بیرون رفت.
 
دارنده مدال طلای جهان در خصوص عملکرد بچه های تیم اظهار داشت: همه بچه ها در تمامی اوزان حتی آنهایی که مدال نگرفتند از جان مایه گذاشتند و بدون هیچ گونه کم کاریی روی تشک حاضر شدند،صادقی،یزدانی و کریمی که بدون اشتباه همه حریفان را از پیش رو برداشتند و صاحب مدال طلا شدند.خانجانی،مظفری وطاهری تنها با یک اشتباه به مدال برنز رسیدند و اطری و جمشیدی با اشتباهات جزئی و کمی هم بد شانسی از رسیدن به مدال محروم شدند،در هر صورت از عملکرد همه آنها رضایت دارم.


 
طلایی خاطرنشان کرد:اگر دوست داریم آینده کشتی آزاد تضمین شود باید با برنامه ریزی شرایطی را فراهم آوریم تا پشتوانه هایی که در رده های سنی پایه موفقیت هایی را کسب می کنند حفظ شوند و مطمئن باشید اگر این اقدام مهم صورت پذیرد هیچ کشوری توانایی مقابله با ما را نخواهد داشت.
 
در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان که روزهای 18 و 19 مردادماه در شهر زاگرب کرواسی برگزار شد در پایان تیم ایران توسط ایمان صادقی، حسن یزدانی و علیرضا کریمی در اوزان 60، 66 و 84 کیلوگرم صاحب مدال طلا و صابر خانجانی، رضا مظفری و امین طاهری در اوزان 50، 74 و 120 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد و با کسب 64 امتیاز عنوان قهرمانی را پس از سال ها از آن خود کرد.

پس از تیم ایران تیم های آمریکا و روسیه به ترتیب 58 و 49 امتیاز دوم و سوم شدند.آزادکاران جوان و شایسته کشورمان پس از سال 1995 بر بام جهان ایستادند و اقتدار روس ها را شکستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار