نمایندگان مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"استیضاح وزیر علوم" قطعی شد/نمایندگان از توضیحات "فرجی دانا" قانع نشدند

جلسه امروز وزیر علوم با نمایندگان خواستار استیضاح برگزار شد و پس از استماع توضیحات وزیر علوم نمایندگان خواستار ادامه روند قانونی استیضاح وی شدند.

قاسم جعفری سخنگوی کمسیو‌ن آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو‌ با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در جلسه‌ای که امروز 19 مرداد ماه مابین وزیر علوم و نمایندگان خواستار استیضاح وی، برگزار شد نمایندگان از توضیحات فرجی دانا قانع نشدند و با نظر اکثریت خواستار ادامه روند قانونی استیضاح شدند. 

وی، تصریح کرد: با توجه به اینکه گزارش عملکرد 1 ماه وزارت علوم برای نمایندگان قابل قبول نبود درخواست مجدد استیضاح تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

وی یادآور شد: ظرف 10 روز آینده استیضاح از سوی هیئت رئیسه اعلام وصول خواهد شد.

در همین رابطه "ناصر موسوی لارگانی" نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به جلسه امروز کمیته منتخب استیضاح کنندگان وزیر علوم اشاره کرد و اظهار داشت: در این جلسه امضاء کنندگان استیضاح وزیر علوم به این جمع‌بندی رسیدند که باتوجه به اینکه وزیر کار عملی در ارتباط با خواسته‌های نمایندگان انجام نداده ما نیز استیضاح وزیر را سه‌شنبه پیگیری کنیم تا اعلام وصول شود.

گفتنی است، "محمدحسن آصفری" در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره جلسه روز گذشته (شنبه18 مردادماه) استیضاح کنندگان با "فرجی‌دانا"،گفت: در این جلسه تغییری نسبت به جلسه قبل وجود نداشت و نمایندگان از توضیحات وزیر علوم قانع نشدند و برخی جریان‌ها و طیف‌ها منافع خود را در وزارت علوم می‌بینند و اگر این‌ جریان‌ها اجازه می‌دادند، وزیر علوم می‌توانست دغدغه نمایندگان مجلس را بر طرف کند، اما با وجود فرصت یک‌ماهه‌ای که نمایندگان به وزیر علوم دادند، بخشی از دغدغه‌های نمایندگان کماکان باقیست و از بین نرفته است.



انتهای پیام/   
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
بیچاره کسی است که اخرت خود را به خاطردنیای دیگران بفروشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
به نظر من فرجی دانا باید برکنار شود چون خیلی در دانشگاه ها اختلال ایجاد کرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
رو هوا حرف نزن پسر...دلیل و منطق بیار ...قطعا سیاسی کاریست ...تابلوهه
United States of America
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
نمایندگانی که خودشان هم میدادند با آرابسیاراندک واردمجلس شدند میدانند چند صباحی به عمروکالتشان باقی نمانده وچون دولت موردحمابتشان بایدبارنشسته شوند وبه تاریخ بپیوندند لذا هرچه بفکرشان میرسد عمل میکنند وسعی میکنند شکست عظیم 24خرداد92 را بطریقی منحرف کنند لذا سعي میکنند با اینگونه برخوردها شکست عظیم را جبران نمایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
خبرگزاری تسنیم: صبح امروز حدود ۵۰ نفر از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران مقابل درب شمالی مجلس شورای اسلامی تجمع کرده اند و خواهان دیدار با رئیس مجلس و پایان دادن به ۱۶ ماه انتظار خود شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۴۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
استیضاح موجب روشن شدن حقایق است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
estizahe ishan b hagh nist. siasi kari ast.
Germany
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
این وزیر آرزوی 8 ساله ما دانشجویان بوده و هست! خداوند از طریق دشمنی مجلس با جناب وزیر، بر عزت دکتر افزوده است، خدایا شکرت
آخرین اخبار