"علامه دهر" به "فاخته" پیوست

"احمد علامه دهر"، بازیگر تئاتر و تلویزیون به جمع بازیگران سریال "فاخته" به تهیه کنندگی "داوود قچاق" و کارگردانی "محمود معظمی" پیوست.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، داوود قچاق گفت: علامه دهر در این سریال نقش «حاج عزت» پدربزرگ خانواده را بازی می کند، مرد متدین و معتقد و جبهه رفته ای که مقید به انجام کارهای خیر است و پیش از مرگ درمانگاه خیریه ای هم ساخته است.
 
وی افزود: احمد علامه دهر از هنرمندان پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون کشور است که پیش از این در یکی از قسمت ها «مثل من، مثل تو» هم نقش پدر بزرگ را ایفا می کرد.
 
این تهیه کننده از ادامه تصویربرداری فاخته در اقدسیه تهران خبر داد و گفت: گروه به تازگی برای تصویربرداری سکانس های مربوط به دفتر محسن، پسر کوچک خانواده خانه ای واقع در اقدسیه مستقر شده اند. در این سکانس که با حضور شهرام عبدلی ضبط می شود محسن با شریک خود سر بدهی های مالی شان بگو مگو دارد.
 
وی تصریح کرد: در چند روز گذشته تصویربرداری سکانس های مربوط به جشن تکلیف شخصیت اصلی قصه «فاخته» به پایان رسیده، این سکانس با بازی سپیده کاشانی، متین ستوده، پژمان شفیع پور و شهرام عبدلی در مدرسه چمران منطقه کاشانک تهران ضبط شده است.
 
سریال "فاخته" کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیما است که در 33 قسمت 30 دقیقه ای برای پخش در ماه مبارک رمضان در حال تولید است
 
وی تصریح کرد فیلمنامه این سریال را که علی اکبر محلوجیان آن را می‌نویسد، درباره دختری از یک خانواده فرهیخته است که در روز نخست ماه رمضان به سن تکلیف رسیده و تمام اعمال دینی بر او واجب می‌شود
 
ثریا قاسمی، عبدالرضا اکبری، کمند امیرسلیمانی، شهرام عبدلی، نگین معتضدی، فرخ نعمتی، رحیم نوروزی، سپیده کاشانی، ملیکا پارسا و آدرین معظمی از جمله بازیگران اصلی فاخته هستند
 
از دیگر عوامل این سریال می‌توان به محسن حسن پور دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، پژمان شفیع پور دستیار دوم کارگردان، مرتضی قیدی مدیر تصویربرداری، سامان شهامت صدابردار، جلال موسوی طراح گریم، مهدی دیلم صالحی صحنه، سیدرضا حسینی مدیر تولید و آرش سلطانی عکاس اشاره کرد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار