"کمند امیرسلیمانی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

گره مشکلات "فاخته" به دست من باز می‌شود

"کمند امیرسلیمانی" گفت: پیش از مجموعه "فاخته" تجربه حضور در هیچ یک از کارهای مناسبتی را نداشتم.

کمند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: سریال "فاخته" به کارگردانی محمود معظمی که ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش خواهد شد اولین کار مناسبتی است که در آن به ایفای نقش پرداختند.
 
وی ادامه داد: مناسبتی بودن یا نبودن مجموعه برای من تفاوتی ندارد و تنها زحمت کارهای مناسبتی بیشتر از سایر کارها است.
 
امیرسلیمانی درباره نقش خود در "فاخته" گفت: داستان فاخته در مورد یک خانواده است و یکی از معضلات اصلی خانواده به دست عروس این خانواده که من نقش آن را ایفا می‌کنم، باز می‌شود. این نقش دارای یکسری درگیری‌های حسی و عاطفی مادرانه است که آن را جذاب می‌کند.
 
بازیگر مجموعه طنز "ویلای من" ادامه داد: گروه سریال "فاخته" بسیار خوب و محیط آن دلنشین است و به طور قطع اگر خستگی هم وجود دارد خستگی فیزیکی است ولی روحیه گروه بسیار عالی است.
 
این بازیگر تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان چندین سریال مختلف از شبکه‌های سیما پخش می‌شود که از لحاظ قصه مشترک نیستند و این بیننده است که پس از گذشت چند قسمت سریال خود را پیدا می‌کند، اما با توجه به اینکه تم سریال "فاخته" خانوادگی و درام است ، تجربه نشان داده این‌گونه کارها مخاطب خود را پیدا خواهد کرد و ما تلاش می‌کنیم و امیدواریم که سریال ما نیز در کنار جام جهانی و سایر مجموعه‌های تلویزیونی در ماه مبارک رمضان دیده شود.
 
وی خاطرنشان کرد: با چند مجموعه دیگر به عنوان سریال تلویزیونی و شبکه خانگی در حال صحبت هستیم اما از آنجا که مشکل تمام کارهایی که در دست تولید هستند بودجه است، منتظریم تا ببینیم این مشکلات چه زمانی حل خواهد شد.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار