بازیگری که معلم می‌شود

متین ستوده در مجموعه "فاخته" به ایفای نقش معلمی می‌پردازد که مسائل وی قسمتی از قصه را رقم می‌زند.

متین ستوده بازیگر تلویزیون  در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: برای این روزها در حال ایفای نقش در سریال "فاخته" به کارگردانی محمود موذنی هستند که قرار است ماه رمضان امسال از شبکه دوم سیما پخش شود.

وی در مورد نقش خود در این سریال گفت: نقش مینو دختر خانواده حاج عزت را بازی می‌کنم که معلمم و همانند باقی اعضای خانواده که هر کدام قصه خود را دارند من نیز در مدرسه دچار مشکلات و مسائلی می‌شوم که قسمتی از داستان را رقم می‌زند.

وی ادامه داد: این مجموعه سومین تجربه کار مناسبتی من است و پیش از این در مجموعه‌های "سه دونگ سه دونگ"، "چمدان" نیز تجربه کار مناسبتی را داشتم.

بازیگر نقش شیوا در سریال یادآوری افزود: من خودم ماه رمضان و سریال‌های این ماه را همیشه دوست داشته‌ام و علی رغم اینکه کار در مجموعه‌های مناسبتی برای همه عوامل دشوار است من به دلیل علاقه شخصی‌ام با عشق در این سریال کار می‌کنم.

ستوده بیان کرد: عوامل این مجموعه از لحاظ اخلاقی و حرفه‌ای بی‌نظیر هستند و همه نهایت تلاشمان را در همکاری می‌کنیم، بالاخص ثریا قاسمی و کمند امیرسلیمانی برای روند کار کمک بسیاری می‌کنند.

این بازیگر ادامه داد: قصه "فاخته" بسیار ملموس و در حقیقت خانوادگی است و با اینکه کار کودک است اما به نظر، بزرگسال را بیشتر جذب خواهد کرد و فکر می‌کنم مخاطبش را به آسانی پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به صورت جدی بیشتر وقت خود را درگیر این مجموعه هستم و فکر می‌کنم تا آخر تیرماه نتوانم به پیشنهاد دیگری فکر کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فاخته ، نقش ، ماه رمضان ، سریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار