آخرین منزلگاه داعش

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگرانی آمریکا و اروپا از بازگشت گروه های تکفیری به این کشور ها در پی شکست در سوریه گفت: غرب با این اقدام شرایطی را فراهم کرده که گروه های تکفیری در عراق از بین بروند زیرا عراق آخرین منزلگاه گروه داعش خواهد بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،حسینعلی حاجی دلیگانی در خصوص حمله گروه های تکفیری به عراق گفت: داعش با این اقدام قصد دارد انتقام پیروزی اسد در سوریه را از  مردم مظلوم منطقه بگیرد.

 

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هدف گروه داعش از حمله به عراق تجزیه این کشور است.

 

وی اظهار داشت: آمریکا و اروپا برای خلاصی از گروه هایی که آن ها را تجهیز، حمایت و بزرگ کرده اند ، آن ها را به عراق فرستاده اند.این گروه ها در سوریه نتیجه نگرفتند و قصد بازگشت به شهر هایشان را دارند بنابر این کشور های غربی شرایطی را فراهم کرده اند که این افراد در عراق کشته شوند تا در آینده آمریکا و غرب در بازگشت این افراد به کشور هایشان دچار مشکل نشوند به عبارتی آن ها را به مسلخ فرستادند.

 

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه عراق گورستان گروه های داعش خواهد شد تاکید کرد: گروه داعش در سوریه توسط جبهه مقاومت مفتضح شد در عراق هم با مقاومت و ایستادگی مردم عراق و مراجع تقلید این گروه شکست خواهد خورد.

 

وی افزود: عراق آخرین منزلگاه گروه داعش خواهد بود.

 

افکارنیوز
برچسب ها: آخرین ، منزلگاه ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار