رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان

هدایت صندوق قرض‌الحسنه" بانک پارسیان" در جهت کمک به مردم و بیماران صعب‌العلاج

شمس عالم گفت:صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان در آبان 92 به منظور حمایت از بیماران صعب‌العلاج و کمک به مناطق محروم برای نخستین بار در کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، شمس عالم رییس هیئت مدیره صندوق قرض‌الحسنه پارسیان در حاشیه نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه اظهار داشت:در در دو ماه اول سالجاری آمار گمرک حجم صادرات غیرنفتی 300 تا 400 میلیون دلار بیشتر از واردات است و این نشان دهنده این است که از پول واردات نفت پس‌اندازی صورت گرفته و این نویددهنده یک پشتوانه ارزی است که اگر این میزان را به افزایش تولید برخی محصولات مرتبط کنیم می‌توانیم شاهد رونق اقتصادی در ماه‌های آینده باشیم.
 
وی افزود: با توجه به اینکه ایران در مرحله کنترل تورم است به نظر می‌رسد پس از حل مشکلات تورم اشتغال یکی از مشکلات اصلی باشد به نظر می رسد با پررنگ شدن نقش بانک و بورس در ماه‌های آینده بتوانیم در حوزه تأمین مالی بانک‌ها به صورت ارزی و ریالی و هم در حوزه بورس فعالیت‌های بسزایی داشته باشیم تا به سمت رونق پیش برویم.
 
شمس عالم تصریح کرد: بانک پارسیان یکی از بانک‌هایی بود که توانست بار تحریم را کمتر کند زیرا شامل تحریم بین‌المللی و اتحادیه اروپا و ... نبود و فعالیت ارزی در سال‌های 91-92 در حوزه واردات کالا و دارو نقش بسزایی داشت و به نظر می‌رسد با رفع تحریم رقابت بین بانک‌ها بیشتر می‌شود و ما سعی می‌کنیم با بالا بردن کیفیت خدمات و فعالیت‌های خود جایگاه خود را حفظ کنیم.
 
** افتتاح صندوق قرض‌الحسنه پارسیان در جهت کمک به مناطق محروم و بیماران صعب‌العلاج
 
شمس عالم  گفت: صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان در آبان 92  به منظور حمایت از بیماران صعب‌العلاج و کمک به مناطق محروم  برای نخستین بار در کشور افتتاح شد. همچنین بالای 5 هزار نفر برای وام ازدواج ثبت نام کرده اند.
 
در صندوق قرض‌الحسنه سعی شده بیشتر به سمت مناطق محروم وام تحصیلی و بیماران صعب‌العلاج اختصاص یابد.
 
همچنین وی در خصوص کاهش تورم و بورس گفت: اگر شاخص تورم و بورس را در سال‌های 69 و 70 به بعد مقایسه کنیم همیشه تورم از بورس سبقت گرفته و بورس پس از افزایش تورم افزایش یافته است و طبیعی است که کاهش تورم هم کاهش شاخص‌های بورس را به دنبال خواهد داشت و شرکت‌ها می‌توانند با بالا بردن کیفیت و تغییر تکنولوژی‌های خود و ارائه خدمات به افزایش سود خود کمک کنند.
 
شمس عالم در پایان سرمایه بانک پارسیان هزار و 584 میلیارد تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار