نقی‌زاده‌: قراردادم با گسترش نهایی نشده است/ در لیست دایی حضور ندارم

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: هنوز قراردادم با تیم گسترش فولاد تبریز به مرحله نهایی نرسیده است اما بازی کردن در این تیم را دوست دارم.

میثم نقی‌زاده در خصوص وضعیتش به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: باید یادآوری کنم که پس از اتمام لیگ و کسب نتایج راضی کننده تیم گسترش تمرینات خود را دنبال می‌کنم و از هر لحاظ آماده مسابقات لیگ هستم.

وی در ادامه افزود: بدون شک هر بازیکن بعد از اتمام لیگ باید تا فصل آتی خود را آماده نگه دارد تا دچار مشکل نگردد و من تمریناتم را مرتب دنبال کرده‌ام.

نقی‌زاده در خصوص حضورش در گسترش فولاد هم تصریح کرد: امسال با مسئولان گسترش فولاد صحبت‌های اولیه را انجام داده‌ایم و به احتمال قوی به توافقات نهایی هم خواهیم رسید.

وی ادامه داد: کار با تارتار را دوست دارم. تارتار یکی از مربیان فوتبال کشورمان است البته قبلا هم با مربیان دیگری کار کرده بودم که نمونه آن می‌توان به گل محمدی اشاره کرد که مربی بسیار بادانشی است ولی تارتار را از لحاظ شخصیتی دوست دارم و من هیچ‌گونه مشکلی با وی ندارم.

نقی‌زاده در خصوص اینکه آیا قرارداد با گسترش را امضا کرده است یا نه؟ گفت: هنوز قرارداد امضاء نشده و این خبر برخی خبرگزاری‌ها بوده است که خبر به وقوع نپیوسته را زودتر از زمان وقوع اعلام می‌کنند ولی به احتمال قوی قرارداد امضا می‌شود.

بازیکن گسترش فولاد در خصوص بازی کردن در پرسپولیس هم اضافه کرد: من به پرسپولیس فکر نمی‌کنم زیرا برایم مهم نبوده است و در لیست احتمالی دایی هم حضور ندارم. بازی کردن در تبریز را بیشتر می‌پسندم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به طور قطع با مدیریت خوبی که گسترش دارد می‌توان امیدوار بود که در لیگ برتر آینده این تیم جزو 5 تا 6 تیم ابتدائی جدول قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: گسترش ، فولاد ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار