کارنامه کاری محمد رویانیان (مدیر عامل سابق سرخ ها) در سالهایی که گذشت

در زير خلاصه اي از کارنامه کاري محمد رويانيان، مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس تهران را مي خوانيم.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، محمدرضا رویانیان از سال ۱۳۶۱ وارد کمیته انقلاب اسلامی شهرستان نور شد و ‌بتدریج به فرماندهی کمیته سپس با ادغام کمیته و شهربانی به عنوان فرماندهٔ نیروی انتظامی شهرستان نور و بعد از آن به عنوان فرماندهٔ نیروی انتظامی استان مازندران منصوب شد. وی به عنوان اولین فرماندهٔ پلیس ۱۱۰ منصوب شد و تا سال ۱۳۸۰ رییس مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ بود.
 
پس از آن‌که رویانیان در جایگاه فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی قرار گرفت، تا سال ۱۳۸۴ در این سمت بود و با جایگزینی اسماعیل احمدی‌مقدم به جای محمدباقر قالیباف، اسکندر مومنی نیز جایگزین وی در سمت فرماندهی پلیس راهور ناجا قرار گرفت. محمدرضا رویانیان، از سال ۱۳۸۶ با حکم محمود احمدی‌نژاد،رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور شد.وی دارای یک فرزند پسر و دو فرزند دختر است که همهٔ آنها ازدواج کرده‌اند.


 
*مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس تهران
 
محمدرضا رویانیان در ۲۹ شهریورماه سال ۱۳۹۰ با حکم محمد عباسی(وزیر ورزش و جوانان)،مدیر عامل پرسپولیس شد وی در نقل‌وانتقالات لیگ برتر توانسته بازیکنانی همچون آودوکیچ، پولادی، ایمون زاید، مهدوی‌کیا، گردان، بنگر، قاضی، سیدجلال حسینی، خانزاده، اسماعیل‌زاده، ماهینی، انصاری‌فرد، سوسا، امیر عابدزاده، نیلسون، معدنچی، فرشاد احمدزاده، میثم نقی‌زاده، کی‌وون جون، رضا حقیقی، کلاه‌کج ٬پروویچ٬ رضا محمدی٬ ولاتکو و مربیانی همچون مصطفی دنیزلی٬ مانوئل خوزه و یحیی گل‌محمدی را برای تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس و بهداد سلیمی، سيامند رحمان و احسان حدادی را برای تیم‌های دیگر باشگاه پرسپولیس به خدمت بگیرد.

 

*بازگردانی برند پرسپولیس
 
درتاریخ ۲۲ فروردین ۱۳۹۰ محمدرضا رویانیان مدیرعامل وقت باشگاه پیروزی اعلام کرد که نام قبلی و اصلی باشگاه (پرسپولیس) به این باشگاه عودت داده شد.بازگردانی برند باشگاه پرسپولیس کار نیمه تمامی بود که توسط رویانیان به اتمام رسید.
 
*راه‌اندازی پورتال باشگاه پرسپولیس
 
در بهمن ماه ۱۳۹۰ رویانیان پورتال باشگاه پرسپولیس تهران را راه‌اندازی کرد که امکانات جدیدی همچون بخش رسانه‌ها ، فروشگاه الکترونیکی ، کانون هواداران و ثبت نام اعضا، ثبت نام در تیم های پایه٬ جامعه مجازی تازه تاسیس٬ لیگ انلاین٬مرور رسانه ها و ... اشاره کرد.این قابلیت‌ها برای اولین‌بار برای یک باشگاه ورزشی طراحی شد.
 
*راه‌اندازی رادیو اینترنتی پرسپولیس
 
در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ و در ادامه طرحهای نوین رویانیان، رادیو اینترنتی پرسپولیس راه‌اندازی شد.این برای نخستین بار در ایران بود که رادیو اینترنتی برای یک باشگاه راه‌اندازی می‌شد.


 
*تشکیل کمیته بانوان باشگاه پرسپولیس
 
رویانیان در ۱۴ تیر ۱۳۹۱ کمیته بانوان باشگاه پرسپولیس را تشکیل داد.
 
*تشکیل تیم‌های دیگر باشگاه پرسپولیس
 
رویانیان در ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ تیم وزنه‌برداریو در ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ تیم دو و میدانی و تیم کشتی باشگاه پرسپولیس را تشکیل داد.
 
*راه‌اندازی نمایندگی‌های باشگاه پرسپولیس در ایران
 
در ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۱ رویانیان اعلام کرد ۲۲ نمایندگی باشگاه‌ پرسپولیس به منظور ارایه خدمات واستعدادیابی در ۲۲ استان کشور راه‌اندازی شد.صدورکارت هواداری برای هواداران پرسپولیس از جمله اقدامات این شعب استرویانیان در ۲۵ دی ۱۳۹۱ تعداد نمایندگی‌های باشگاه پرسپولیس را در ایران ۳۱ نمایندگی در ۳۰ استان اعلام کرد.
 
*تفاهم‌نامه با باشگاه فوتبال ترافیک برزیل
 
در آذر ماه ۱۳۹۱ رویانیان با رودولفو کاناوسی مدیرعامل باشگاه ترافیک برزیل به‌منظور توسعه فوتبال پایه و زیرساخت‌های فوتبال پرسپولیس،تفاهم‌نامه‌ای را به عنوان سند همکاری دو باشگاه پرسپولیس تهران و ترافیک برزیل به امضا رساند.
 
*راه‌اندازی دانشگاه پرسپولیس
 
در ۱۱ آذر ماه ۱۳۹۱ رویانیان دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس با هدف ارتقای سطح علمی بازیکنان،مربیان و هواداران باشگاه پرسپولیس ٬برای اولین بار در ایران راه‌اندازی کرد.
 
*تفاهم‌نامه با باشگاه فوتبال آ.ث. میلان
 
در آذر ماه ۱۳۹۱ رویانیان با سفر به شهر میلان و دیدار با آدریانو گالیانی مدیرعامل آ.ث. میلان ایتالیا تفاهم‌نامه‌ای را به عنوان سند همکاری دو باشگاه پرسپولیس تهران و آ.ث. میلان ایتالیا به امضا رساند.
 
*تجهیز ورزشگاه شهید درفشی‌فر
 
رویانیان مدیریت وقت باشگاه پرسپولیس تهران پس از آماده‌سازی چمن، بازسازی ورزشگاه٬ احداث کلینیک و اتاق آموزش برای مربیان و بازیکنان در ورزشگاه شهید درفشی‌فر توانست در ۲۳ دی ۱۳۹۱ با مکاتبات با وزارت ورزش و جوانان این ورزشگاه را برای همیشهضمیمه باشگاه پرسپولیس کند.
 
*تاسیس شرکتهای تجاری پرسپولیس
 
رویانیان تاکنون ۵ شرکت تجاری برای باشگاه پرسپولیس تاسیس کرده‌است.وی هم‌چنین دفاتر نمایندگی این شرکت‌ها را در بیش از ۱۰ کشور آسیایی و اروپایی دایر کرده است.انعقاد قرارداد با یک ابر کمپانی بین المللی تولید ورق های گالوانیزه و آلومینیومی و گرفتن نمایندگی فروش خاورمیانه این کمپانی برای دفتر دوبی شرکت تجاری تحت مالکیت باشگاه پرسپولیس که باشگاه پرسپولیس را تقریبا در آینده از بودجه دولتی بی‌نیاز می‌کند از دیگر فعالیت‌های اقتصادی وی است.
 
*تشکیل کانون پیشکسوتان باشگاه و شرکت تجاری پیشکسوتان

 
رویانیان با تشکیل کانون پیشکسوتان باشگاه و شرکت تجاری پیشکسوتان و در نظر گرفتن حقوق و بیمه بازنشستگی و مزایا برای پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس تهران باعث شد خدماتی به این گروه از پرسپولیسی‌ها ارائه شود.
 
*دعوت از فرانکو باره‌سی برای تماشای شهرآورد تهران
 
فرانکو بارسی بازیکن سابق و مدیرعامل وقت باشگاه فوتبال آ.ث. میلان برای تماشای شهرآورد ۷۶ تهران در بهمن ۱۳۹۱ به دعوت رویانیان به تهران آمد٬این نخستین باری بود که یک فوتبالیت خارجی و سرشناس برای تماشای شهرآورد تهران دعوت می‌شد.
 
*راه‌اندازی سامانه پیامکی پرسپولیس
 
اولین سامانه پیامک هواداری رایگان ایران در زمان مدیریت محمد رویانیان بر پرسپولیس و در بهمن ماه ۱۳۹۱راه‌اندازی شد٬ هواداران پرسپولیس با عضویت در این سامانه توانستند روزانه اخبار و حواشی مربوط به پرسپولیس تهران را از طریق پیام کوتاه دریافت کنند.


 
*امضای سند همکاری با باشگاه رئال مادرید
 
در اسفند ۱۳۹۱ و در راستای تعامل رویانیان با تیم‌های اروپایی مسئولان آکادمی رئال مادرید اسپانیا در تمرین پرسپوليس حضور پیدا کردند و با باشگاه پرسپولیس تهران قرارداد امضا کردند.
 
*دعوت رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا
 
آبه‌ته رئیس فدراسیون وقت ایتالیا در نامه‌ای خطاب به محمد رویانیان در ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ از وی برای مذاکره دعوت کرد.
 
*سفیر طلایی سازمان بهزیستی

 
در ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ محمدرضا رویانیان از سوی سازمان بهزیستی کشور٬به عنوان سفیر طلایی سازمان بهزیستی معرفی شد.
 
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۹ تير ۱۳۹۶
رویانیان عالیه مدیرعامل پرسپولیس انتخاب می شد
آخرین اخبار