نقی زاده: امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود/دوست دارم فصل آینده در تبریز بازی کنم

بازیکن گسترش فولاد تبریز گفت: با توجه به حضور یکساله در پرسپولیس تهران آرزو می کنم تیم فوتبال پرسپولیس قهرمان امسال لیگ برتر شود.

میثم نقی زاده بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز در خصوص سه هفته پایانی لیگ برتر به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با وضعیتی که در جدول پیش آمده است تیم ما به دسته پایین تر  سقوط نمی کند و ما در این 3 هفته پایانی تلاش می کنیم از رده هشتمی نزول نکنیم.

وی با اشاره به تیم قهرمان امسال هم افزود: با وضعیت جدول لیگ و شرایط موجود  پنج تیم اول شانس قهرمانی را دارا می باشند و به طور قطع  جدول در بالا لیگ بسیار شیرین شده و پیش بینی ها، در مورد تیم قهرمان سخت است.

نقی زاده ادامه داد: امیدوارم هر تیمی که لیاقت دارد  قهرمان لیگ برتر امسال شود.

بازیکن گسترش فولاد در مورد شرایط پرسپولیس هم عنوان کرد: در پرسپولیس یک سال حضور داشتم و شرایط خوبی برایم رقم خورد وامیدوارم این تیم قهرمان شود.

 وی با اشاره به حضور گسترش فولاد تبریز  هم تصریح کرد: تیم گسترش برای اولین بار در  لیگ برتر حضور یافته است و بازیهای خوبی انجام داده است البته جا دارد که از زحمات خطیبی تقدیر کنم و باید بگویم که تار تار تیم گسترش را متحول کرد.

نقی زاده در خصوص حضورش در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر اضافه کرد: هنوز 3 بازی باقی مانده است و من به این نکته فکر می کنم که نتایج خوبی را در این بازیها بگیریم و به رده های بالاتر صعود کنیم باید اعلام کنم که در حال حاضر به  هیچ تیمی فکر نمی کنم.

بازیکن گسترش فولاد تبریز در پاسخ به سوال دوست دارد به پرسپولیس برگردی؟ گفت: واقعیت را بخواهیم در هر تیمی که مفید بازی کنم دوست دارم همان جا بازی کنم ولی دوست دارم در شهرم تبریز بازی کنم ولی اگر قسمت شد که در تیم دیگر بازی کنم سعی  می کنم مفید باشم و برای تیم افتخار آفرینی کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که تیم گسترش فولاد تبریز در این سه هفته باقی مانده  بتواند به شرایط خود در جدول سرو سامان بخشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار