حامدتوسلی به باشگاه خبرنگاران خبر داد

ارائه متن پیشنهادی لایحه وکالت برای بررسی نهایی/ اصلاحات لازم بر روی لایحه صورت گرفت

عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز در تشریح آخرین وضعیت متن پیشنهادی لایحه وکالت گفت: از آنجایی که لایحه وکالت با سرنوشت وکلا همراه بوده و نوعی خط قرمز حقوقدانان است، بنابراین به منظور جلوگیری از موارد نقض استقلال وکلا، اصلاحات لازم بر روی آن صورت گرفت.

"علی حامدتوسلی" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین وضعیت متن پیشنهادی لایحه وکالت اظهار داشت: متن پیشنهادی وکالت در همایش اتحادیه‌ "اسکودا" در مشهد در روز اول خرداد سال جاری برای بررسی نهایی ارائه شد و  اصلاحات لازم بر روی این لایحه از سوی حقوقدانان و وکلا صورت گرفت.
 
وی با بیان اینکه لایحه وکالت از ابتدا مراحل پیچیده‌ای را طی کرده است، ادامه داد: لایحه وکالت پیش از این در دولت قبلی مطرح شده و اصلاحات لازم بر روی آن انجام شد اما با پایان دوره کاری دولت قبل، لایحه مذکور به مجلس شورای اسلامی ارسال نشد.

عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز در پایان خاطرنشان کرد: از آنجایی که لایحه وکالت با سرنوشت وکلا همراه بوده و نوعی خط قرمز حقوقدانان است بنابراین به منظور جلوگیری از موارد نقض استقلال وکلا، اصلاحات لازم بر روی آن صورت گرفت.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار