تنها دانشگاهي هستيم كه "معوقات پرسنل درماني" را پرداخت كرديم

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از پرداخت معوقه پزشکان و پرسنل درمانی تا پایان سال 92 خبر داد و گفت: برای اجرای طرح تحول نظام سلامت باید شرایط انگیزشی را برای کادر درمانی متفاوت از گذشته می‌کردیم.

دکتر اسماعیل ایدنی رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: یکی از دانشگاه‌های برتر علوم پزشکی در اجرای طرح تحول نظام سلامت هستیم که ذینفعان داخلی و خارجی این طرح را توجیه نمودیم تا اعتمادکامل را برای اجرای درست طرح داشته باشند. 
 
وی با بیان اینکه سیستم سه گانه نظارت را برای اجرای طرح تحول نظام سلامت طراحی کرده‌ایم بیان داشت: در سازمان بازرسی و ارزیابی عملکرد دانشگاه در معاونت درمان و معاونت غذا و دارو بطور محسوس و نامحسوس نظارت لازم را انجام می‌دهیم. 
 
وی با اشاره به بعد سیاستگذاری برای اجرای این طرح تصریح کرد: ذینفعان داخلی این طرح پزشکان و پرستاران و بطور کلی کادر درمانی هستند که شرایط انگیزشی را برای عملکرد بهتر آنان فراهم کردیم. 
 
وی با تاکید بر اینکه در بین دانشگاههای علوم پزشکی تنها دانشگاهی هستیم که معوقات پرسنل درمانی را پرداخت نموده‌ایم افزود: ذینفعان خارجی این طرح مردم و سازمان‌های بیمه گر هستند که موضوع را در شورای اداری استان، نماز جمعه، نشست بیمه‌ها، صدا و سیما مطرح کردیم و علاوه بر آن تمام بدهی خود را به شرکت‌های دارویی پرداخت و با تجهیزات پزشکی نیز در حال تسویه حساب هستیم. 
 
به گفته ایدنی اعضای هیات رئیسه و روسای دانشگاهها بطور مستقیم برای نظارت بر نحوه اجرای طرح تحول نظام سلامت به شهرهای مختلف می‌روند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار