پیرهادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سوال از شهردار حق شورا است اما باید در حد سوال باشد

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران درباره طرح سوال یکی از اعضا از شهردار درخصوص اعتراض به نبود روسای کمیسیون‌ها در کمیته تخصیص گفت: سوال از شهردار حق شورا است اما این مسئله بسیار کوچک است.

محسن پیرهادی، عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص انتقادی که از سوی یکی از اعضا در قالب طرح سوال از شهردار مطرح شد، گفت: موضوع مورد سوال آقای حافظی مبنی بر این است که براساس تبصره 3 قانون بودجه سال 92 شهرداری موظف شده بود روسای کمیسیون‌های 3‌گانه شورای شهر را به جلسات کمیته تخصیص بودجه دعوت کند که بر طبق آن رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در‌آن دارای حق رای بود.
 
عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: با تغییر ساختار تشکیلاتی نمودار افزایش کمیسیون‌ها از 3 عدد به 6 کمیسیون این تبصره اصلاح نمود و روسای هر 6 کمیسیون به این کمیته دعوت شوند که این اقدام انجام شده است.
 
وی افزود: اما این مسئله در حد سوال از شهردار نیست و به هیچ عنوان ریشه‌دار و عمیق نیست و موضوعی ساده است که شهرداری هم قطعا به آن پاسخ می‌دهد و به نظر من نیازی به طرح سوال نبود و می‌توانست به صورت عادی مطرح شود.
 
پیرهادی خاطرنشان کرد: به هر حال سوال از شهردار حق شورا است و اعضای شورا براساس ضرورت‌های‌ پیش آمده می‌توانند از آن استفاده کنند اما موضوع نیز می‌بایست در حد سوال باشد و نه موضوعی این چنین ساده که به صورت عادی نیز پاسخ خود را خواهند گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار